برگزیدگان جشنواره‌های هنری بسیج هنرمندان فارس معرفی شدند
کد خبر: 3865232
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸

برگزیدگان جشنواره‌های هنری بسیج هنرمندان فارس معرفی شدند

گروه فرهنگی ـ در مراسم اختتامیه جشنواره‌های هنری بسیج هنرمندان فارس شامل جشنواره‌های «ترسم نور»، «چهل فصل عشق» و «روایت چهل» از برگزیدگان هر رشته و جشنواره تجلیل شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم اختتامیه جشنواره‌های هنری بسیج هنرمندان فارس شامل جشنواره‌های «ترسم نور»، «چهل فصل عشق» و «روایت چهل» عصر امروز، 27 آذرماه در شیراز برگزار شد.
در مجموع 338 اثر از 288 نفر از هنرمندان فارس به دبیرخانه این جشنواره‌ها ارسال شد كه ۱۰۴ اثر برای جشنواره «روایت چهل»، ۶۴ اثر برای جشنواره «ترسم نور» و ۱۷۰ اثر هم برای جشنواره «چهل فصل عشق» به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد كه اسامی برگزیدگان آن به شرح ذیل اعلام شده است:
در جشنواره شعر «چهل فصل عشق» كه داوری آن را حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد و مرادی به عهده داشتند، دانیال بهادراتی حائز مقام اول، مصیب صفری، مقام دوم، امیر صادق نقدعلی مقام سوم را كسب كرد و همچنین در این جشنواره از محمدعلی جهان‌دیده و عبدالرضا مروتی تقدیر به عمل آمد.
در جشنواره «ترسم نور» نیز كه داوری آن به عهده علی‌رضا كرم‌پور و روح‌الله محرری بود، محمد عبدالعلی‌زاده مقام اول، امیر پژمان مقام دوم و سعیده جاویدی‌آزاد مقام سوم را كسب كردند.
در بخش ویژه این جشنواره با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و چهل سالگی بسیج نیز محمد حسین كوثری اول، سامان بیژنی كوچی مقام دوم و جمال چارستاد مقام سوم جشنواره را كسب كردند و محمدرضا صفاییان و احمد ذهتاب نیز شایسته تقدیر شدند.
جشنواره «روایت چهل» با داوری اكبر صحرایی و حمید اكبرپور در دو بخش داستان و خاطره برگزار شد كه برگزیدگان بخش داستان شامل عابدین زارع مقام اول، محمدسعید احمدزاده مقام دوم، حسین‌علی ساسانی مقام سوم، نجمه دیانت مقام چهارم، اعظم صادقی دهریزی مقام پنجم را كسب كردند و سودابه رحمتی، مهدی زارع، آرزو فلاحی، شكوه گلشنی و وحیده رضایی نیز شایسته تقدیر شدند.
در بخش خاطره این جشنواره نیز رحیم میرعظیم مقام اول، سمیه كرمی مقام دوم، سید حمید سجادمنش مقام سوم، سعیدرضا كامرانی مقام چهارم و مختار كلانتری مقام پنجم جشنواره را به دست آوردند و حسن تقی‌زاده بهبهانی، غلامحسین خراسانی، شراره تاج میرریاحی، سیده نصرت شجاعی و اشرف صادقی شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام
captcha