جشنواره‌های هنری بسیج هنرمندان فارس پایان یافت
کد خبر: 3865230
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲

جشنواره‌های هنری بسیج هنرمندان فارس پایان یافت

گروه فرهنگی ـ مراسم اختتامیه جشنواره‌های هنری بسیج هنرمندان فارس شامل جشنواره‌های «ترسم نور»، «چهل فصل عشق» و «روایت چهل» در بخش‌های مختلف هنری برگزار شد و در آن برگزیدگان هر رشته معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم اختتامیه جشنواره‌های هنری بسیج هنرمندان فارس شامل جشنواره‌های «ترسم نور»، «چهل فصل عشق» و «روایت چهل» عصر امروز، 27 آذرماه در سالن شهید اسلامی‌نسب مجتمع فرهنگی ـ مذهبی شلمچه شیراز برگزار شد.
در این مراسم محمد پورمنتصری، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس به ارائه گزارشی از فعالیت این جشنواره‌ها پرداخت و گفت: جشنواره‌های هنری بسیج هنرمندان شامل جشنواره نقاشی خط و خوشنویسی با عنوان «ترسم نور»، جشنواره شعر با عنوان «چهل فصل عشق» و جشنواره داستان و خاطره«روایت چهل» به‌مناسبت بزرگداشت چهل سالگی بسیج مستضعفین بودند كه در هفته دفاع مقدس سال جاری فراخوان آن‌ها اعلام شد.
وی با بیان اینكه مهلت ارسال آثار به این جشنواره‌ها تا هفته بسیج بود، گفت: در این هفت نیز كار داوری آثار انجام شد و نمایشگاهی نیز از آثار برگزیدگان این جشنواره در شیراز برپا شد.
پورمنتصری با تصریح اینكه در مجموع 338 اثر از 288 نفر از هنرمندان فارس به دبیرخانه این جشنواره‌ها ارسال شد، گفت: ۱۰۴ اثر برای جشنواره «روایت چهل»، ۶۴ اثر برای جشنواره «ترسم نور» و ۱۷۰ اثر هم برای جشنواره «چهل فصل عشق» به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
در ادامه این برنامه نصیربیگی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان كشور و همچنین سعید كوشكی جهرمی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به سخنرانی پرداختند و پس از آن دبیران جشنواره‌های هنری گزارشی از روند داوری‌های جشنواره‌ها را ارائه دادند و در پایان از برگزیدگان هر جشنواره تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha