یادواره شهدای فصل پاییز اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3864927
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

یادواره شهدای فصل پاییز اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده یادواره 266 شهید فصل پاییز شهرستان اردبیل، امروز 27 آذرماه در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار می‌شود.

یادواره شهدای فصل پاییز اردبیل برگزار می‌شودیاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده یادواره 266 شهید فصل پاییز شهرستان اردبیل امروز، 27 آذرماه در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار می‌شود.

وی از سخنرانی آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در این یادواره خبر داد و گفت: علاوه بر سخنرانی، در این مراسم مداحی، سینه‌زنی و خاطره‌گویی به یاد شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد که از عموم مردم اردبیل دعوت می‌شود تا در این یادواره شرکت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل هدف از برگزاری این یادواره‌ها را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌ها و ارزش‌های شهدای والامقام تلاش می‌کنیم تا این یادواره‌ها با حضور پرشکوه مردم برگزار شود.

شاهی برگزاری برنامه‌ها با محوریت دفاع مقدس و ایثار و شهادت را در جامعه ضروری عنوان کرد و افزود: باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و اهداف و آرمان‌های شهدای دوران دفاع مقدس این یادواره‌ها پررنگ‌تر برگزار شود.

وی با بیان اینکه تاسی از شهدا و اهداف و آرمان‌های آن‌ها زمینه‌ساز تعالی واقعی جامعه می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اهمیت این مقوله مهم در راستای پاسداری و صیانت از آرمان‌های ارزشمند نظام و انقلاب، باید توجه ویژه‌ای به این حوزه داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با تاکید بر تبیین ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: باید برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج ارزش‌های دوران دفاع مقدس برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام و در این زمینه اقدامات فرهنگی لازم انجام شود.

انتهای پیام
captcha