آموزه‌های قرآنی؛ رمز ایستادگی در برابر تمدن مادی‌گرای غرب
کد خبر: 3864753
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

آموزه‌های قرآنی؛ رمز ایستادگی در برابر تمدن مادی‌گرای غرب

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: اگر جامعه می‌خواهد در برابر تمدن مادی‌گرای غرب ایستادگی کند باید تمدن اسلامی بر اساس آموزه‌های قرآن طرح‌ریزی شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه صبح امروز، 26 آذرماه، در نشستی که با حضور فعالان قرآنی کرمانشاه با موضوع ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ قرآن و انتقال آن به جامعه که در دفتر اداره امور قرآنی استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز جامعه اسلامی برای مقابله با هجمه‌های دشمن چاره‌ای جز توسل به قرآن و سبک زندگی قرآنی ندارد.

وی افزود: اگر جامعه می‌خواهد در برابر تمدن مادی‌گرای غرب ایستادگی کند باید تمدن اسلامی را بر اساس آموزه‌های قرآن طرح‌ریزی کنند.پ

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: امروز هدف دشمن جنگ اقتصادی تمام عیاری است که علیه کشور ما به راه انداخته‌اند و این امر تنها به سبب تخریب باورهای اعتقادی و ترویج سبک زندگی غرب علیه اسلام در جامعه است.

حجت‌الاسلام محمدی تأکید کرد: در این زمان حساس باید فعالان قرآنی برای مقابله با هجنه‌های دشمن، فرهنگ و آموزه‌های قرآنی را در جامعه گسترش دهند. باید آموزه‌های قرآنی به متن زندگی مردم وارد شود؛ چراکه معتقدیم برای رسیدن به نقطه مطلوب نباید لحظه‌ای از این آرمان دست بکشیم.

انتهای پیام
captcha