تكریم یاد شهید ولی نوری و شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس
کد خبر: 3864270
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
به‌مدت 3 روز انجام می‌شود؛

تكریم یاد شهید ولی نوری و شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس

گروه اجتماعی ـ یادواره شهید ولی نوری، یكی از شهدای شاخص استان فارس، همچنین شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس از امروز در شیراز آغاز شد.

به گزارش ایكنا از فارس، پیكر مطهر شهید ولی نوری، یكی از شهدای دوران دفاع مقدس و شاخص استان فارس و همچنین یك شهید گمنام در دانشكده شهید باهنر شیراز وابسته به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس مدفون است.
طبق یك رسم چندین ساله، هر ساله مراسم بزرگداشتی برای شهید ولی نوری، كه در سال 94 احراز هویت شده است، در محل این دانشكده برگزار می‌شود كه در حاشیه آن نیز برنامه‌های مختلف و متنوعی برگزار می‌شود.
امسال نیز یادواره شهید ولی نوری، شهید گمنام، همچنین شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس به‌مدت 2 روز در محل دانشكده شهید باهنر شیراز برگزار می‌شود.
این یادواره از امروز، 24 آذرماه و از ساعت 19:30 در حسینیه سیدالشهدا(ع) دانشكده شهید باهنر شیراز آغاز می‌شود كه در آن حجت‌الاسلام والمسلمین كیخا، از اساتید حوزه سخنرانی، حسین معانی و افشین آذرمهر نیز مداحی و خانواده شهید مدافع حرم، شهید عبدالله اسكندری نیز به روایت‌‌گری خواهند پرداخت.
صبح فردا، 25 آذرماه این یادواره از ساعت 9 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین امامی و روایت‌گری مهدوی، یكی از یادگاران دوران دفاع مقدس و از همرزمان شهید ولی نوری و امین نوری، برادر شهید ولی نوری در سالن آمفی‌تئاتر دانشكده آغاز خواهد شد.
همچنین در ساعت 19:30 فردا نیز این یادواره با سخنرانی حجت‌الاسلام كیخا و مداحی قاسم زارع و امیر محمدی و روایت‌گری خانواده شهید شیبانی از شهدای مدافع حرم ادامه خواهد یافت.
یادآور می‌شود، اقشار مختلف مردم به این مراسم كه به‌همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس، بسیج دانشجویی دانشكده شهید باهنر شیراز و تیپ فاطمیون برگزار می‌شود، دعوت هستند.

انتهای پیام
captcha