برپایی دومین سالگرد ارتحال آیت‌الله حائری‌شیرازی در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 3864254
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

برپایی دومین سالگرد ارتحال آیت‌الله حائری‌شیرازی در حرم شاهچراغ(ع)

گروه اجتماعی ــ دومین سالگرد ارتحال مرحوم آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی، امام جمعه فقید شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن دومین سالگرد ارتحال آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی، امام جمعه فقید شیراز و نماینده اسبق ولی فقیه در استان فارس مراسم بزرگداشتی برای آن عالم ربانی در شیراز برگزار خواهد شد.

این مراسم در شامگاه روز چهارشنبه، 27 آذرماه جاری همزمان با نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه و خطیب برجسته كشورمان سخنرانی كرده و میثم مطیعی یكی از مداحان برجسته كشورمان به مداحی خواهد پرداخت.

این مراسم به‌همت نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و دفتر امام جمعه شیراز، آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و بیت مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مرحوم آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی، امام جمعه اسبق شیراز در تاریخ 29 آذرماه سال 1396 بعد از طی یك دوره بیماری در سن ۸۱ سالگی در بیمارستان قم دار فانی را وداع گفت و در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاك سپرده شد.

انتهای پیام
captcha