وقفه‌ای در پروژه‌های عتبات عاليات ایجاد نشده است/ ساخت صحن جدید در حرم كاظمین
کد خبر: 3864224
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
با وجود اغتشاشات در عراق؛

وقفه‌ای در پروژه‌های عتبات عاليات ایجاد نشده است/ ساخت صحن جدید در حرم كاظمین

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به بروز اغتشاشات در كشور عراق، گفت: با وجود این شرایط هیچ، وقفه‌ای در پروژه‌های ما در حرم‌های اهل بیت(ع) ایجاد نشده است.

اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به بروز اغتشاشات در كشور عراق و وضعیت این كشور، گفت: علی‌رغم این وضعیت، هیچ‌وقفه‌ای در پروژه‌های عتبات عالیات در حرم‌های اهل بیت(ع) ایجاد نشده است و كارها همچنان ادامه دارد.

وی از مردم خواست تا نذورات خود را برای حرم‌های اهل بیت(ع) قطع نكنند و ادامه داد: به دلیل اینكه ما متصل به حرم‌های اهل بیت(ع) هستیم و هیچ اغتشاشگری هم به طرف حریم حرم‌ها نیامده است، به فضل خداوند تمام نیروهای ما همچنان دارند كار خود را با قوت انجام می‌دهند.

قاسمی با بیان اینكه تاكنون پیشرفت‌های خوبی در احداث صحن حضرت زینب(س) در حرم مطهر امام حسین(ع) در كربلای معلی داشته‌ایم، گفت: امسال ساخت یك هزار متر مربع از این صحن را متقبل كرده‌ایم كه تاكنون مردم فارس 900 متر مربع آن را مشاركت كرده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس همچنین گفت: از آنجا كه بسیاری از فرزندان امام موسی كاظم(ع) در استان فارس مدفون هستند، بنا داریم تا یك صحن را در حرم امامین كاظمین با مشاركت مردم فارس احداث كنیم كه اطلاعات تكمیلی این كار را در آینده نزدیك اعلام خواهیم كرد.

وی بیان كرد: علاوه بر این‌ها در ساخت صحن حضرت زهرا(س) در حرم مطهر حضرت علی(ع) در نجف اشرف هم مشاركت داریم كه بخش زیارتی آن تمام شده و بخش غیرزیارتی آن نیز تا پایان امسال تمام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha