اهمیت الگوسازی امر به معروف در میان كارمندان
کد خبر: 3864013
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

اهمیت الگوسازی امر به معروف در میان كارمندان

گروه اجتماعی ـ معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان با تأكید بر لزوم احیای امر به معروف و نهی از منكر گفت: در این خصوص فرمانداری به‌عنوان یکی از مراکز اصلی با الگوسازی مناسب می‌تواند کارمندان را به رعایت این فریضه مهم تشویق كند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان امروز، 23 آذرماه به ریاست احسان طاهری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان و با حضور احمد شریفی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه احسان طاهری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان گفت: پرداختن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این خصوص فرمانداری نیز به‌عنوان یکی از مراکز اصلی با الگوسازی مناسب می‌تواند کارمندان را به رعایت این فریضه مهم تشویق كند.
احمد شریفی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان لارستان هم در سخنانی ضمن ارائه گزارش ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان به اهمیت و نقش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و افزود: ترویج معروفات بهترین راه برای احیای ارزش‌های دینی و اسلامی است.
وی در ادامه شرح وظایف هر یک از اعضا جلسه را بیان و خواستار اجرایی کردن مصوبات این جلسه شد. در ادامه سایر اعضا نیز پیشنهادها، راهکارها و نظرات خود را در خصوص برگزاری جلسات هر یک ماه یک‌بار شورا، تبلیغات و فضاسازی ویژه امر به معروف و نهی از منکر، تعیین عناوین اعضای شورای واحدهای تحت پوشش فرمانداری و غیره تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام
captcha