پیام تسلیت خبرنگاران و هنرمندان فارس در پی درگذشت مادر شهیدان فرصتیان
کد خبر: 3863654
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

پیام تسلیت خبرنگاران و هنرمندان فارس در پی درگذشت مادر شهیدان فرصتیان

گروه اجتماعی ـ جمعی از خبرنگاران و عكاسان و همچنین اهالی بسیج هنرمندان فارس پیام تسلیتی را به‌مناسبت درگذشت مرحوم حاجیه خانم عشرت مینا، مادر 4 شهید دوران دفاع مقدس صادر كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی در گذشت مرحوم حاجیه خانم عشرت مینا مادر شهیدان بزرگوار فرصتیان و هاشم خوش‌اندام از شهدای دوران دفاع مقدس، جمعی از خبرنگاران و عكاسان و هنرمندان استان فارس پیام تسلیتی را به هاشم عرفان‌منش، عكاس ارزشی و مسئول انجمن عكس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس ارسال كردند.
در این پیام آمده است:‌
انالله واناالیه راجعون
جناب آقای مهندس هاشم عرفان‌منش
مسئول محترم انجمن عكس سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر استان فارس
خبر درگذشت مادر بزرگ عزیزتان مادر ٣ شهید بزرگوار فرصتیان و مادربزرگ شهید هنرمند هاشم خوش اندام موجب تأثر خاطر مردم شهیدپرور استان فارس و همه شنایان و علاقه‌مندان و جمع كثیری از دانشجویان، هنرمندان و عكاسان استان فارس شد.
هجران چنین شخصیت ارزنده‌ای که عمر پر برکت خودرا صرف خدمت صادقانه به کشور و تربیت چنین فرزندان شجاع و دلیری را کرد، بسی گران و جانکاه است. اکنون وظیفه ما است که ازآن همه صبر و تجربه، بهره بگیریم و آن را در مسیر تعالی و پیشرفت سرزمین‌مان به‌کار گیریم.
ضایعه درگذشت آن مادر صبور رابه خانواده سوگوار ایشان و جامعه دانشجویی و هنرمند کشور تعزیت و تسلیت عرض می‌نماییم و علو درجات و آرامش روح آن مرحوم مغفور را از خداوند مهربان تقاضای دارم.

انتهای پیام
captcha