قدرت منطقه‌ای و نفوذ استراتژیک ایران مانع جدی حمله آمریكاست
کد خبر: 3863523
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

قدرت منطقه‌ای و نفوذ استراتژیک ایران مانع جدی حمله آمریكاست

گروه اجتماعی ــ معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینكه بازدارندگی نظامی ایران برای همه جهانیان یک الگوی بی‌نظیر است، گفت: قدرت منطقه‌ای و نفوذ استراتژیک ایران مانع جدی حمله آمریكاست.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم بزرگداشت شهدای بسیجی و شهدای دانشگاه‌های پیام‌نور استان فارس امروز، 20 آذرماه با سخنرانی معاون بازرسی قرارگاه مركزی خاتم‌الانبیاء (ص) ستاد كل نیروهای مسلح برگزار شد.
در این مراسم که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی برگزار شده بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 4 دانشجوی شهید دانشگاه پیام‌نور شهرهای فارس، از خانواده 30 تن از شهدا تجلیل شد.
در این مراسم معنوی، سردار سرتیپ محمدجعفر اسدی، معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) ستاد کل نیروهای مسلح با تجلیل از شهدای دانشجو و نقش آنان در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی گفت: اینک به همت شهدا، خط مقدم ما به آن سوی مدیترانه رفته است.
وی، قدرت منطقه‌ای و نفوذ استراتژیک ایران را مانع جدی حمله آمریکا به ایران دانست و افزود: بازدارندگی نظامی ایران برای همه جهانیان یک الگوی بی‌نظیر است.
اسدی با بیان اینكه دشمنان انقلاب چهره عوض کرده اند که برای شناسایی دشمنان و مقابله با توطئه آن‌ها باید بصیرت داشته باشیم،‌ گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی است که همچنان به راه خود ادامه می‌دهد و شهدا در این راه سهم بزرگی دارند.
محمد حسن صیف، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس نیز در این مراسم گفت: وظیفه مهم مسئولان، حفظ و پاسداشت خون شهداست چرا که در قبال هر صندلی مدیریتی در حدود 72 شهید تقدیم انقلاب و نظام شده است.
عباس بنایی، فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شیراز نیز دراین مراسم ، وظیفه مسئولان را تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم ذکر کرد و یادآور شد: کاری نکنیم روز به روز فاصله ثروتمندان و فقرا زیاد شود.
یادآور می‌شود، مراسم بزرگداشت شهدای بسیجی و شهدای دانشگاه‌های پیام‌نور استان فارس به‌همت بسیج دانشجویی این دانشگاه و با همكاری كنگره سرداران و ۱۵هزار شهید استان فارس، معاونت فرهنگی سپاه فجر فارس، سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس فارس و ... برگزار شد.

انتهای پیام
captcha