انتخاب‌های نادرست دلیل مشکلات امروز جامعه
کد خبر: 3863269
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸

انتخاب‌های نادرست دلیل مشکلات امروز جامعه

گروه اجتماعی ــ مدرس حوزه علمیه مازندران، گفت: بسیاری از مشکلاتی که امروز جامعه با آن درگیر است به دلیل انتخاب‌های نادرستی است که باید اصلاح شود.

انتخاب‌های نادرست دلیل مشکلات امروز جامعهبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه مازندران، حجت‌الاسلام سید مصطفی محمدی، مدرس حوزه علمیه مازندران، گفت: در همین حوادث اخیر کشور ملت بزرگ ایران بصیرت خود را در تبعیت از ولایت همواره نشان دادند و بار دیگر ولایت مداری این مردم به رخ جهانیان کشیده شد.

وی با تأکید بر اینکه، بصیرت داشتن تنها برای مردم نیست بلکه مسئولان باید بیشتر نسبت به این مسئله توجه کنند، گفت: داوطلبی که برای ورود به انتخابات مجلس اعلام آمادگی میکند، ابتدا باید از بصیرت لازم برخوردار باشد.

مدرس حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه، چه لزومی دارد در یک شهرستان چند ده نفر تنها برای یک کرسی نمایندگی مجلس نام‌نویسی کنند، اظهار کرد: هرفردی خودش را خوب میشناسد و توان خود را میداند اگر ضعفی در خود میبیند نباید در این عرصه ورود پیدا کند و این خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی است و انسان اگر ولایتمدار است باید به این خواست رهبری لبیک بگوید.

وی، دشمن‌شناسی را یکی دیگر از دلایل با بصیرتی ملت ایران دانست و افزود: در همین حوادث اخیر که سلطنت طلبان، باقی مانده رژیم منحوس پهلوی، منافقین جنایتکار، سعودی وهابی به همراه سه مشوق شوم همچون؛ آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس برای براندازی نظام جمهوری اسلامی متحد شدند، ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان با شناخت توطئه دشمن، به صحنه آمدند و بساط فتنه را در کشور جمع کردند.

محمدی با بیان اینکه، ملت بزرگ ایران با همراهی نیرو‌های نظامی و امنیتی ظرف ۴۸ ساعت نسخه این آشوب را در هم پیچیدند، ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از سوی مراجع، حجم تخریب این آشوب به اندازه فتنه سال ۸۸ بود و به این بدان معنا است که دشمن برای به آشوب کشاندن کشور برنامه ریزی دقیق کرده بودد.

مدرس حوزه علمیه مازندران با تأکید براینکه، ملت بزرگ ایران نشان دادند اجازه موج سواری به ضد انقلاب و اغتشاش‌گر را در این کشور نخواهند داد، افزود: این ملت نظام، انقلاب و کشور خود را دوست دارند و همواره تابع محض ولایت و رهبری هستند.
وی با بیان اینکه، مسئولان باید در بصیرت و دشمن‌شناسی از مردم الگو گیرند، افزود: مسئولان کشور نباید در شرایطی که میدانند دشمن به دنبال آشوب و فتنه در داخل است، بدون تدبیر اجازه بدهند نقشه دشمن در کشور پیاده شود.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه، ملت بزرگ ایران در تشخیص تکلیف خود از بصیرت بالایی برخوردار است، افزود: این ملت با حضور حماسی خود در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب به دشمنان نشان دادند که پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

مدرس حوزه علمیه مازندران با تأکید بر اینکه، مردم با انتخاب آگاهانه و همراه با بصیرت خود یک دولت و مجلس انقلابی و جهادی را برای کشور به ارمغان آوردند، گفت: بسیاری از مشکلاتی که امروز جامعه با آن درگیر است به دلیل انتخاب‌های نادرستی است که باید اصلاح شود.

انتهای پیام
captcha