آمار ثبت‌نامی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در فارس به 5 هزار نفر رسید
کد خبر: 3863230
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

آمار ثبت‌نامی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در فارس به 5 هزار نفر رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از ثبت‌نام قریب 5 هزار نفر در هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس عصر امروز، 19 آذرماه در مراسم افتتاحیه نخستين دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) اين استان كه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، به برگزاری هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در سال جاری اشاره كرد و از دانش‌آموزان خواست تا در این رویداد بزرگ قرآنی مشاركت داشته باشند.
وی افزود: ثبت‌نام در این آزمون از 20 روز قبل آغاز شده است و متقاضیان تا 25 آذرماه جاری مهلت دارند تا در این آزمون ثبت‌نام كنند.
نداف با بیان اینكه تاكنون قریب 5 هزار نفر در این آزمون از استان فارس ثبت‌نام كرده‌اند، گفت: پیش‌بینی می‌شود این تعداد در هفته آینده بیشتر شود.
رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس با یادآوری اینكه در سال گذشته از این استان 17 هزار نفر شركت كردند، گفت: البته این تعداد شركت‌كنندگان آزمون‌های شفاهی و كتبی بود كه امسال آزمون كتبی به‌صورت جداگانه و به‌همت وزارت ارشاد برگزار می‌شود.
وی در عین حال این نكته را یادآور شد كه امسال امكان ثبت‌نام متقاضیان زیر 12 سال در این آزمون نیز فراهم شده است كه دانش‌آموزان می‌توانند از این فرصت استفاده كنند.

انتهای پیام
captcha