تشریح برنامه‌های بزرگداشت سالگرد شهادت آیت‌الله دستغیب در شیراز
کد خبر: 3863108
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

تشریح برنامه‌های بزرگداشت سالگرد شهادت آیت‌الله دستغیب در شیراز

گروه اجتماعی ـ به‌مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد شهادت آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب، برنامه‌های بزرگداشتی برای آن عالم ربانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، سی و هشتمین سالگرد شهادت آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب، امام جمعه فقید شیراز و سومین شهید محراب انقلاب اسلامی در شیراز برگزار می‌شود.
برنامه‌های بزرگداشت آن عالم ربانی از روز جمعه، 15 آذرماه جاری با اجرای برنامه‌های مختلف در سطح مساجد و حوزه‌های علمیه آغاز شده است.
فردا، 20 آذرماه مصادف با سالروز شهادت شهید آیت‌الله دستغیب، مرقد آن عالم ربانی كه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) قرار دارد، با حضور مسئولان استان فارس و بیت ایشان، گلباران خواهد شد كه این مراسم ساعت 9:30 صبح انجام می‌شود.
مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله دستغیب مطابق روال هر سال در شامگاه روز چهارشنبه، 20 آذرماه و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع عتیق، سنگر 40 ساله آن عالم ربانی به‌میزبانی آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار می‌شود.
در این مراسم كه توسط نجم‌الدین شریعتی از مجریان برنامه‌های مذهبی صدا و سیما اجرا خواهد شد، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری كاشانی، از كارشناسان مذهبی صدا و سیمای فارس سخنرانی خواهد كرد و بعد از آن مداحی و مرثیه‌سرایی با نوای مجتبی رمضانی اجرا می‌شود.
علاوه بر این‌ها مراسم بزرگداشت دیگری نیز به‌همت بیت شهید آیت‌الله دستغیب در شامگاه روز پنج‌شنبه، 21 آذرماه جاری و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد شهید آیت‌الله دستغیب معالی‌آباد شیراز برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، عموم مردم متدین و ولایت‌مدار شیراز برای حضور در مراسم‌های بزرگداشت سومین شهید محراب انقلاب اسلامی دعوت هستند.

انتهای پیام
captcha