هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 3863101
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه به میزبانی شیراز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مرحله كشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه ویژه كاركنان این قوه در سراسر كشور طی روزهای 8 تا 10 بهمن‌ماه سال جاری در شیراز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصدرالله رجایی‌نسب، معاون فرهنگی دادگستری فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه برای هفتمین سال متوالی مسابقات قرآن در سطح قوه قضائیه در سال جاری برگزار می‌شود،‌ گفت: به یاری خدا مرحله نهایی هفتمین دوره این مسابقات در سال جاری به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.
وی زمان برگزاری این مسابقات را طی روزهای 8 تا 10 بهمن‌ماه جاری اعلام كرد و افزود: به یاری خدا طی این ایام ما میزبان 400 نفر از قرآنیان قوه قضائیه از سراسر كشور خواهیم بود.
رجایی‌نسب با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان شاغل در قوه قضائیه و در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و مفاهیم قرآن كریم برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی دادگستری فارس با بیان اینكه این مسابقات در سال جاری در سه مرحله شهرستانی، استانی و كشوری برگزار شده و می‌شود، گفت: در سال‌های گذشته مرحله منطقه‌ای نیز در این مسابقات اجرا می‌شد اما این مرحله حذف شد.
وی ادامه داد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در ایام تابستان و مرحله استانی آن در استان فارس در آبان‌ماه سال جاری برگزار شد كه برگزیدگان این مرحله به مرحله كشوری راه یافتند.
رجائی‌نسب یادآور شد: در مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه 200 نفر از برگزیدگان مرحله استانی از سراسر كشور به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha