مراكز رشد و نوآوری در واحدهای دانشگاه پیام‌نور فارس راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3862946
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

مراكز رشد و نوآوری در واحدهای دانشگاه پیام‌نور فارس راه‌اندازی می‌شود

گروه اجتماعی ـ رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس از راه‌اندازی مراكز رشد و نوآوری و كانون‌های مهارت‌افزایی در مراكز و واحدهای این دانشگاه در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدحسن صیف، رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس امروز، 18 آذرماه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی این استان از راه‌اندازی مراکز رشد و نوآوری و کانون‌های مهارت‌افزایی در مراکز و واحدهای این دانشگاه در سطح استان خبر داد و گفت: تاکنون چند شرکت دانش‌بنیان توسط اعضای هیئت علمی و محققان این دانشگاه راه‌اندازی شده است.
وی با ابراز خرسندی از تداوم موفقیت‌های فارس در حوزه دستاوردهای پژوهشی افزود: برای حفظ رتبه برتر استان فارس در زمینه تحقیقات و فعالیت‌های پژوهشی انتظار داریم بودجه مصوب به‌صورت کامل اختصاص و در اختیار دانشگاه‌ها قرار گیرد.
صیف‌، حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم را گام مهم دانشگاه پیام‌نور و سایر دانشگاه‌ها در سال‌های اخیر ذکر کرد و یادآور شد: با تبدیل دانشگاه‌ها به دانشگاه‌های کارآفرین به سمت تجاری‌سازی ایده‌ها و تولید محصول گام برخواهیم داشت.
یادآور می‌شود، همزمان با هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و مراكز علمی استان فارس با حضور مسئولان استان و دانشگاه‌ها در شیراز برپا شده است.

انتهای پیام
captcha