اهل سنت مشاركت جدی در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند
کد خبر: 3862921
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

اهل سنت مشاركت جدی در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه اهل سنت شهر گله‌دار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تأكید كرد: جامعه اهل سنت باید به نوبه خود در اجرایی كردن این توصیه‌ها به منظور اعتلای فرهنگ اسلام و خداشناسی مشاركت جدی داشته باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، شیخ مصطفی نوری، امام جمعه شهر گله‌دار امروز، 18 آذرماه در نشست تخصصی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در میان مسلمانان اهل سنت جنوب استان فارس گفت: در طول تاریخ، انقلاب‌های متعددی صورت گرفته و جهان، انقلاب‌های زیادی به چشم دیده ولی کمتر انقلابی است که نام دین و انسانیت و فرهنگ اسلامی را به همراه داشته باشد.
وی افزود: در دهه اخیر، انقلاب‌های مختلفی در کشورهای مسلمان و غیر مسلمان صورت گرفت ولی این انقلاب‌ها، پایدار نبودند؛ چون قیام آن‌ها، در راه خدا نبود و فاقد پیشوا و رهبری بودند که آن‌ها را به ساحل نجات برساند.
نوری با یادآوری سفارش‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص استفاده از ظرفیت جوانان یادآور شد:‌ رهبر معظم انقلاب، این حکیم فرزانه که رهبری، جوان‌اندیش بوده و جوانان را محور امور می‌دانند، توصیه‌هایی پیرامون گام دوم انقلاب داشته‌اند.
امام جمعه گله‌دار ادامه داد: ما جامعه اهل سنت، باید به نوبه خود در اجرایی كردن توصیه‌های مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب برای اعتلای فرهنگ اسلام، دین و خداشناسی مشارکت جدی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha