برگزاری كنفرانس بین‌المللی «سلامت معنوی و نقش آن در زندگی انسان» در ماداگاسكار
کد خبر: 3862678
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

برگزاری كنفرانس بین‌المللی «سلامت معنوی و نقش آن در زندگی انسان» در ماداگاسكار

گروه اجتماعی ـ نخستین کنفرانس بین‌المللی «سلامت معنوی و نقش آن در زندگی انسان» در کشور ماداگاسکار، به‌همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز، همزمان با برگزاری چهارمین دوره همایش سیره نبوی(ص) در طب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کنفرانس بین‌المللی «سلامت معنوی و نقش آن در زندگی انسان» در شهر آنتاناناریو کشور ماداگاسکار برگزار شد.
سیدمهدی طاهری، معاون پژوهشی مجتمع آموزش عالی علوم انسانی جامعة‌المصطفی(ص) العالمیة و نماینده این جامعه در کشور ماداگاسکار امروز، 17 آذرماه در این رابطه گفت: در این کنفرانس که بیست و چهارم نوامبر برابر با سوم آذر به‌همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همکاری جامعه المصطفی العالمیه، دانشگاه علوم پزشکی bipو مرکز رسول اکرم(ص) در ماداگاسکار با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از اساتید و دانشجویان مسلمان و مسیحی برگزار شد، گفت‌وگوهایی پیرامون سلامت معنوی و آموزه‌های نبی اکرم(ص) در خصوص نگاه جامع نگر سلامت محور مطرح شد.
وی افزود: در این رویداد علمی تاکید شد که این آموزه‌ها می‌تواند به ارتقای سطح کیفی زندگی امروز بشر کمک کند و این نگاه جامع به سلامت، از جمله نیازهای جدی پزشکی امروز است.
طاهری یادآور شد: چهارمین همایش بین‌‌المللی سیره نبوی در طب، طی روزهای بیست و هشتم تا سی‌ام آبان و با ارائه مقالات و سخنرانی ‌های دانشمندان داخلی و خارجی و نشست‌‌های علمی و تخصصی در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام
captcha