رهبری، مکتب و وحدت مردم؛ اساس قوام جمهوری اسلامی
کد خبر: 3862398
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

رهبری، مکتب و وحدت مردم؛ اساس قوام جمهوری اسلامی

گروه اجتماعی ــ امام جمعه موقت شیراز اساس دوام و قوام نظام جمهوری اسلامی ایران را بر پایه رهبری، مکتب و اعتقادات مردم و وحدت استوار دانست.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوفاضل رضوی اردکانی، امام جمعه موقت شیراز امروز، 16 آذرماه در مراسم افتتاحیه نهمین دوره بصیرت غیر تمرکزی فرماندهی انتظامی استان فارس، اساس دوام و قوام نظام جمهوری اسلامی ایران را بر پایه رهبری، مکتب و اعتقادات مردم و وحدت استوار دانست و گفت: دشمنان این پایه‌های اساسی را مورد هدف قرار داده‌اند که البته همواره در این مسیر ناکام مانده‌اند.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه(س)، گفت: نیروی انتظامی باعث افتخار مردم ایران اسلامی و منشأ درخشندگی و ویژگی آن بصیرت است.

رضوی اردکانی به حوادث و اغتشاشات آبان‌ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: در آن مقطع کارکنان نیروی انتظامی با ایثار و از خود گذشتگی خود وارد میدان شدند و اقدامات خود را به خوبی انجام دادند.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه بعضی‌ها که در صحنه و میدان حضور نداشتند از عملکرد ناجا انتقاد کردند، گفت: با این وجود، مردم با بصیرت ایران اسلامی و مسئولان کشور از اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی در اغتشاشات، تقدیر و تشکر کردند.

رضوی اردکانی با اشاره به اینکه مردم با بصیرت راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند، بیان کرد: کسانی که در اغتشاشات، تخریب‌های وقیحانه و اهانت به مقدسات را انجام دادند، با آموزش‌های لازم از سوی معاندان اهداف دیگری را در سر می‌پروراندند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان فارس در این حوادث به عنوان مسئول درجه اول میدانی خوب عمل کرد، افزود: به نمایندگی از مردم، از کارکنان انتظامی استان و به ویژه سردار حبیبی به عنوان سرداری غیور و شجاع تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه موقت شیراز نیروی انتظامی را نیرویی در خدمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: تنها نیرویی که در مرزها و در مبارزه با سوداگران مرگ با جنگی مداوم روبه‌رو است، نیروی انتظامی است.

 

انتهای پیام
captcha