جشنواره ملی قرآن با تعامل خوب دانشجویان برگزار شد
کد خبر: 3862340
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
مجتبی فردفانی:

جشنواره ملی قرآن با تعامل خوب دانشجویان برگزار شد

گروه مسابقات ــ ناظر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور در سی‌و‌چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان گفت: این رقابت‌ها بدون نقصی که روند رقابت‌ها را دچار مشکل کند با تعامل خوب دانشجویان برگزار شد.

مجتبی فردفانی، ناظر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور در سی‌و‌چهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در بخش آقایان، در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، بیان کرد: وجود نقص‌ها و بیان اعتراضات در روند مسابقات طبیعی است، اما مشکل بزرگی که روند را دچار مشکل می‌کند، مشاهده نکردم.

وی با اشاره به تعامل خوب دانشجویان که در این جشنواره، حکم رقیب را برای هم داشتند، افزود: البته گزارشی از نقاط قوت و ضعف این جشنواره به منظور بهره‌مندی از تجربیات در ادوار بعد، تهیه شده است.

این حافظ بین‌المللی درباره بهره‌گیری از نیروهای جوان و انتخاب ایشان به عنوان ناظر این دوره گفت: انتخاب من شاید به دلیل این بود که اهل خطه فارس هستم؛ اما استفاده از جوانان، کار شایسته‌ای است که استمرار آن را خواستارم. شخصا نظرم این است که جوان‌گرایی در تمام زمینه‌های امور قرآنی حتی در ترکیب هیئت داوران اهمیت دارد.

فرد فانی ابراز کرد: در کنار داوران با سابقه، نخبه‌های قرآنی جوان می‌توانند از تجربیات آنها استفاده کنند که این برای آینده مسابقات قرآن کشور امری ضروری است.

مجتبی فردفانی که مشغول دفاع از پایان‌نامه ارشد خود است و در کنار آن به فراگیری قرائت قرآن و مرور محفوظات می‌پردازد، تأکید کرد: متأسفانه توانایی حافظان قرآن در مقایسه با قاریان، کمتر دیده می‌شود و قاریان وضعیت بهتری دارند و در محافل گوناگون دعوت می‌شوند.

سی‌وچهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور طی 12 تا 14 آذرماه 98 به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha