مشکلات مردم با شعار حل نمی‌شود
کد خبر: 3862057
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

مشکلات مردم با شعار حل نمی‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده قرارگاه حضرت زینب‌(س) با بیان اینکه در حال حاضر در کشور دو مشکل داریم که یکی خارجی است و دیگری داخلی، گفت: اعتقادی به جناح‌بازی و راست و چپ ندارم؛ چرا که با شعار دادن مشکلات مردم حل نمی‌شود.

مشکلات مردم با شعار دادن حل نمی‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم استان، شب گذشته، ۱۴ آذرماه با حضور سردار نوعی اقدم، از فرماندهان جبهه مقاومت، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، سردار شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان، مسئولان استانی، خانواده شهدا، رزمندگان و اقشار مختلف مردم در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد.

سردار رحیم نوعی اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در این مراسم با بیان اینکه در شرایط سخت انقلاب همواره مردم در دفاع از انقلاب اسلامی سینه سپر کرده‌اند، اظهار کرد: همه مسئولان در هر جایگاه و سمتی باید خود را خدمتگزار مردم بدانند؛ چرا که هر فردی در جمهوری اسلامی از قدردانی و ارزش‌گذاری نسبت به ملت کوتاهی کند بی‌شک ضربه آن را خواهد خورد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: دشمن بداند پاسداران انقلاب اسلامی طوری پرورش یافته‌اند که برای حفظ امنیت کشور و‌ ملت و انقلاب اسلامی حاضرند جان خود را در کف دست بگیرد و شربت شهادت را بنوشند.

نوعی اقدم با بیان اینکه ملت ایران در هر شرایطی همواره در صحنه حضور یافته است، گفت: ملت امام زمان خود را یاری کرده‌اند و در این راه حتی فرزندان خود را برای حفظ انقلاب به میادین جنگ اعزام کردند از این رو مسئولان دقت کنند در قایقی نشسته‌اند که بر روی خون شهدا شناور است و این خون خفه کننده کسانی است که خلاف مسیر انقلاب قدم می‌گذارند.

وی تأکید کرد: ما بدهکار شهدا، رزمندگان، جانبازان و خانواده‌های آن‌ها هستیم زیرا آرامش و صلابت و ‌امنیت امروز ما مرهون شهدا و خانواده شهداست.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب‌(س) با انتقاد شدید از کسانی که نام شهدا را از کوچه و خیابان‌های برخی شهرها حذف کردند، گفت: اگر امروز برخی آدم‌های جاهل و بی‌انگیزه و معاند اسم و رسم شهدا را از کوچه‌ها برمی‌دارند بی‌شک این کارشان نشان از عدم لیاقت و توفیق آن‌ها دارد.

وی با اشاره به جایگاه بسیج اضافه کرد: اگر در این مملکت دفتری وجود داشته باشد که سیاهه آن جزو سربازان امام زمان‌(عج) باشد بی‌شک یکی از مهم‌ترین آن دفاتر و اسامی مربوط به دفتر بسیج است.

نوعی اقدم عنوان کرد: تمام کسانی که کوچکترین عشقی نسبت به انقلاب اسلامی دارند بسیجی هستند و ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری و‌ مرجعیت امام راحل و مقام معظم رهبری با دشمن در ستیز بوده و در این ۴۰ سال در همه درگیری‌ها پیروز شده‌ایم.

وی ادامه داد: این پیروزی ما در سایه بسیج و‌ ادبیات آن به دست آمده و باعث شده تا دشمن در مسیر نابودی انقلاب اسلامی هیچ کاری نتواند انجام دهد.

این فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه همه رئیس جمهورهای آمریکا دستور حمله به ایران را داده‌اند، گفت: برای مثال دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا تاکنون دو بار این دستور را داده است اما وزارت دفاع آن‌ها زیر بار این دستور نرفته‌اند و دلیل آن را این مورد عنوان کردند که نمی‌دانیم بعد از شروع جنگ رهبر ایران با چه نیرویی به مقابله با ما خواهد آمد برای همین نمی‌توانیم به ایران حمله کنیم.

وی تأکید کرد: به‌عنوان یک کارشناس عرصه بین‌الملل عنوان می‌کنم تا زمانی که بسیج و توکل به خدا و ‌توسل به اهل بیت(ع) در کشور ما وجود دارد، آمریکا و اسرائیل نمی‌توانند به ایران حمله کنند؛ چرا که تفکر بسیج بازدارنده است و زهر چشم بسیار از دشمن می‌گیرد. امروز با قدرت و‌ حمایت ملت پوزه آمریکا به خاک مالیده شده و توانسته‌ایم ‌در مقابل داعش و سلفی‌ها و تکفیری‌ها با ادبیات اشک و عشق و قهرمانی رزمندگان، با توکل و توسل به خداوند و اهل بیت‌(ع) پیروز میدان شویم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب‌(س) در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر در کشور دو مشکل داریم که یکی خارجی است و دیگری داخلی، گفت: اعتقادی به جناح‌بازی و راست و ‌چپ ندارم؛ چرا که با شعار دادن مشکلات مردم حل نمی‌شود.

بعد از دستگیری «زم» وحشت بر جان ضد انقلاب افتاد

وی با اشاره به دستگیری روح‌الله زم، مدیر شبکه معاند آمدنیوز توسط سربازان گمنام امام زمان‌(عج) گفت: بعد از دستگیری زم وحشت بر جان و‌ روح ضد انقلاب افتاده و امروز هیچ‌ کدام از آن‌ها احساس امنیت ندارد.

این فرمانده جبهه مقاومت بیان کرد: ملت منتظر اعلام فهرست مرتبطان با زم باشند که به‌زودی معرفی می‌شوند، یکی از این افراد فردی به نام دانیال‌زاده بود که فرندان ملت او را از آلمان به ایران برگرداندند.

وی با اشاره به موضوع اصلاح قیمت بنزین عنوان کرد: بنزین در کشور ارزان بود و قیمت آن قابل قبول نبود، از این رو به صلاح مردم و‌ مملکت بود که قیمت آن اصلاح شود؛ اما مشکلی که بعد از این تصمیم وجود داشت این بود که چرا روشنگری در خصوص آن انجام نشد، در واقع ما به نوع مدیریت و شیوه گران شدن بنزین معترض بودیم.

نوعی اقدم تصریح کرد: بعد از گران شدن بنزین شاهد عملیات و برنامه‌ریزی دشمن در ایجاد اغتشاش در کشور بودیم به‌گونه‌ای که می‌توان گفت فتنه ۹۸ به مراتب سازمان‌دهی شده و برنامه‌ریزی شده‌تر از فتنه ۸۸ بود و همه دشمنان انقلاب نیز از این اغتشاش حمایت کردند. مقام معظم رهبری با هوشیاری بسیار این برنامه‌ریزی پنهان را تشخیص و جلوی آن را گرفتند، از سوی دیگر خداوند عنایت کرد و با حضور مردم و بسیحیان و نیروهای امنیتی این فتنه جمع شد.

این رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس تأکید کرد: ما در انقلاب مشکلی نداریم بلکه مشکل در انتخاب ما است؛ لذا تا زمانی که کسی که خدمت‌گزار ملت است را انتخاب نکنیم این مشکل ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب‌(س) در پایان گفت: مسئولان بدانند راه حل مشکلات در سایه خدمتگزاری به مردم و نگاه به ولایت است؛ همچنین تغییر و‌ تحول کشور نیز در دست مردم است و همه باید با احساس مسئولیت و با انتخاب و رأی خود مسیر انقلاب را مشخص می‌کنند.

انتهای پیام
captcha