آموزه‌های قرآنی مبنای اصلی فعالیت‌های فرهنگی است
کد خبر: 3861753
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
آیت‌الله دستغیب:

آموزه‌های قرآنی مبنای اصلی فعالیت‌های فرهنگی است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تأكید بر اینكه قرآن پایه اصلی و اولیه فعالیت‌های فرهنگی است، گفت: بحمد الهی فعالیت‌های قرآنی در جامعه اسلامی رونق یافته است كه این نعمت حاصل ایثارگری‌ها و خون شهداست و باید شكرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

آموزه‌های قرآنی مبنای اصلی فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش ایكنا از فارس، جمعی از مسئولان اجرایی سی‌وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، امروز، 13 آذرماه با آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) دیدار كردند.

آیت‌الله دستغیب در این دیدار با تأكید بر اینكه همه هویت ما قرآن و عترت است، اهمیت توجه به آموزه‌های این دو را در دانشگاه‌ها یادآور شد و گفت: دانشگاه مولد انقلاب است.

وی با یادآوری اصول پیروزی انقلاب اسلامی گفت:‌ اصل قیام و حرکت در مبدأ اسلام، صداقت واقعی در گفتار است و اگر دیگران هم آن را نشنوند ما با خدا تکلم می‌کنیم.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت توجه به كارهای فرهنگی گفت: كار فرهنگی یعنی اینكه اگر مسیر انقلاب اسلامی را منحرف كردند، به جای خودش بازگردانیم و این مسئله باید در برنامه‌ریزی‌های دانشگاه‌ها لحاظ شود.

وی با تأكید بر اینكه قرآن پایه اصلی و اولیه كارهای فرهنگی است، گفت: بحمد الهی فعالیت‌های قرآنی در جامعه اسلامی رونق یافته است كه این نعمت حاصل ایثارگری‌ها و خون شهداست و باید شكرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

آیت‌الله دستغیب با بیان اینكه هنوز راه زیادی در این زمینه در پیش داریم، به برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان اشاره كرد و گفت: این كار بسیار بزرگی است كه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است.

وی با تصریح اینكه هر نوع كمك و خدمتی كه لازم باشد برای اجرای این جشنواره ارائه خواهیم كرد، گفت: فضای حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی است و می‌توانند از ظرفیت آن استفاده كنند.

انتهای پیام
captcha