راه‌اندازی فرهنگسرای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در جهرم
کد خبر: 3861526
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

راه‌اندازی فرهنگسرای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در جهرم

گروه فرهنگی ـ مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از راه‌اندازی فرهنگسرای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در شهرستان جهرم به‌منظور جمع‌آوری دستاوردهای رزمندگان و شهدا خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سعید كوشكی جهرمی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز، 12 آذرماه در جلسه هماهنگی راه‌اندازی فرهنگسرای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در شهرستان جهرم گفت: در دوران قبل از انقلاب اسلامی شهرستان جهرم جزو شهرهای فعال و مبارز با رژیم طاغوت شناخته شده بود.
وی افزود: رزمندگان شهرستان با پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی با حضور گسترده خود به مبارزه با دشمن برخاستند كه در این راه این شهرستان بیش از یک هزار و 300 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
كوشكی جهرمی بیان کرد: در راستای پاسداشت خون شهدا و دستاوردهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ارزشمند این دوران به نسل‌های آینده با همکاری مسئولان شهرستان جهرم فرهنگسرای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.
مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: تمامی مسئولان شهرستان تهیه زمین و هزینه‌های راه‌اندازی این فرهنگسرا را متقبل شدند که با نظارت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در دهه فجر امسال کلنگ آن به زمین زده خواهد شد.
وی اظهار كرد: باید آثار و اسناد دوران دفاع مقدس فارس و شهدا در این فرهنگسرا قرار بگیرد تا هم از بین نرود و هم جهت استفاده و بهره‌برداری لازم از آن استفاده شود.

انتهای پیام
captcha