اسامی داوران جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان اعلام شد
کد خبر: 3861065
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

اسامی داوران جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در بخش آوایی سی‌وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان ۲۰ داور در دو بخش بانوان و آقایان حضور دارند که اسامی آنان اعلام شد.

به گزارش ایكنا از فارس، سی‌وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان كشور طی روزهای 12 تا 14 آذرماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی فارس در شیراز برگزار می‌شود.

رقابت‌های بخش آوایی این جشنواره شامل رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و دعاخوانی از فردا و بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه در شیراز آغاز خواهند شد.

در این مسابقات 350 نفر در دو بخش بانوان و آقایان طی دو روز با یكدیگر به رقابت می‌پردازند كه تعداد بانوان و آقایان دقیقاً با یكدیگر برابر هستند.

همچنین در این مسابقات 20 نفر حضور دارند كه 10 نفر از آنان داوران بانو و 10 نفر دیگر نیز داوران آقا هستند و در بخش‌های مختلف به قضاوت می‌پردازند.

در بخش بانوان در رشته حفظ مرجانه نیاورانی، نجمه شبانی‌قهرودی، وحیده گنبدی، ناهید سلطانی، غصون مسلمی، در رشته قرائت راضیه جمالی، معصومه عباسی‌نظری، الهام ماندگارمهر، مرضیه فیروززاده و در رشته دعاخوانی، دانش‌زاده مؤمن حضور دارند.

در بخش آقایان نیز در بخش لحن غلامرضا شاه‌میوه، محمود لطفی‌نیا، بخش تجوید علی‌اكبر حشمتی، امیر فتح‌پور، بخش صوت محمد عباسی، مهدی دغاغله، بخش حفظ معتز آقایی، بخش وقف و ابتدا سعید رحمانی، سیدجواد سادات‌فاطمی و بخش دعاخوانی واضحی آشتیانی حضور خواهند داشت.

یادآور می‌شود، آزمون معارفی این جشنواره در روز 21 آبان‌ماه در 9 استان كشور برگزار شده و كار داوری بخش‌های هنری، ادبی و پژوهشی نیز انجام شده است و از برگزیدگان این بخش‌ها و رشته‌ها در مراسم افتتاحیه جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha