ملت ایران برای پشتیبانی از ولایت به صحنه آمدند
کد خبر: 3858613
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
طاهری:

ملت ایران برای پشتیبانی از ولایت به صحنه آمدند

گروه سیاست و اقتصاد ـ دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به حضور گسترده مردم در برائت از اشرار در این كلان‌شهر و سایر شهرهای كشورمان تأكید كرد:‌ملت ایران برای پشتیبانی از ولایت فقیه به صحنه آمدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیراز در حاشیه راهپیمایی مردم در برائت از اشرار در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی گفت: دلیل حضور مردم در این مراسم از شعارهای آنان مشخص است.
وی با بیان اینكه مردم در شیراز و سایر شهرهای كشورمان در گام نخست نشان دادند كه برای دفاع از ولایت و پشتیبانی از آن به صحنه آمده‌اند، افزود: مردم به جز ولایت،‌ برای پشتیبانی از هیچ احد دیگری نیامده‌اند.
طاهری اظهار كرد: مردم نشان دادند كه مدافع اسلام و نظام اسلامی بوده و در رأس همه این مسائل مدافع ولایت هستند و امر ایشان را گوش دادند و از مواضع ایشان پشتیبانی كردند و در مقابل اشرار ایستادند حتی بخشی از مردم كه تصمیم داشتند اعتراض مسالمت‌آمیز داشته باشند، همین كه احساس كردند مقام معظم رهبری رضایت به این قضیه ندارند، كنار كشیدند و اشرار را تنها گذاشتند و ثابت كردند كه مطیع امر ولایت هستند.
رئیس هیئت امنای آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز تأكید كرد: پاسخی كه مردم در این قضایا به تمام ابرقدرت‌ها دادند این است كه بدانید هرچه از این برنامه‌ها بریزید، این مردم منسجم‌تر می‌شوند زیرا پشت سر ولایت هستند و در دفاع از ولایت سر از جان نخواهند شناخت.

انتهای پیام
captcha