ملت ایران به دین و انقلاب خود همواره پایبند هستند/ یوم‌الله دیگری در شیراز رقم خورد
کد خبر: 3858601
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
اسدی:

ملت ایران به دین و انقلاب خود همواره پایبند هستند/ یوم‌الله دیگری در شیراز رقم خورد

گروه سیاست و اقتصاد ـ مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به حضور گسترده مردم شیراز در راهپیمایی برائت از اشرار گفت: پیام این حضور همان پیامی است كه مردم 40 سال است سر می‌دهند و آن اینكه مردم به انقلاب،‌ دین و كشورشان پایبند هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار محمد جعفر اسدی، مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) امروز، 30 آبان‌ماه در حاشیه راهپیمایی مردم شیراز در برائت از اشرار گفت: پیام این حضور گسترده مردم در این راهپیمایی همان پیامی است كه 40 سال است كه این مردم سر می‌دهند مبنی بر اینكه به انقلاب، دین و كشورشان پایبند هستند.
وی با تأكید بر اینكه حب وطن در دل مردم ایران قرار دارد، افزود: امام حسین(ع) فرمودند حب وطن نشانه ایمان است؛ ما هم هر دو وطن خود را دوست داریم یكی وطن ایران و دیگری وطنی كه در جوار حضرت حق است و باید در آن وطن آرامش بگیریم.
اسدی با بیان اینكه امروز ما به خاطر هر دو وطنمان به میدان آمده‌ایم و در هر جایی كه لازم باشد این را كار خواهیم كرد، گفت: مردم قهرمان و شریف ایران در جهان نمونه هستند و به طبع آن هم مردم استان فارس هستند كه در دوران 8 سال دفاع مقدس، امتحانات بسیاری را به خوبی پس داده‌اند.
مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)، امروز را یكی از یوم‌الله‌ها دانست و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند كه هر روزی كه مردم برای حفظ نظام و به خیابان‌ها آمدند، یوم‌الله است و امروز هم چنین روزی برای شهر شیراز است و مشاهده كردیم كه مردم با این حضور گسترده خود، نقشه دشمنان را نقش بر آب كردند.
سردار محمد نبی رودكی، رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس نیز در حاشیه این مراسم گفت: امروز مردمی كه به صحنه آمدند همان مردمی هستند كه آرمان‌های انقلاب را پاس می‌دارند.
وی افزود:‌ در چند روز گذشته مشاهده كردیم كه چگونه مزدوران سرویس‌های امنیتی كشورهای غربی، مشكلات فراوانی را برای مردم شیراز به وجود آوردند و با آتش‌سوزی و آشوب و از بین بردن اموال عمومی، سعی كردند تا امنی ایجاد كنند اما امروز مردم آمدند تا بگویند انقلاب، راه شهدا و ولی زمان خود را دوست دارند.

انتهای پیام
captcha