مردم خواستار حفظ آرامش هستند
کد خبر: 3858596
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
رحيمی:

مردم خواستار حفظ آرامش هستند

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار فارس با تأكید بر اینكه مردم خواستار حفظ آرامش هستند تا بتوانند زندگی خود را به‌صورت عادی ادامه دهند، حضور در راهپیمایی برائت از اشرار را یادآوری اهمیت برقراری امنیت دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 30 آبان‌ماه در حاشیه راهپیمایی مردم شیراز در برائت از اشرار گفت: طبیعی است كه مردم خواستار حفظ آرامش هستند تا بتوانند زندگی خود را به‌صورت عادی انجام دهند.
وی با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی افزود: مردم در این راهپیمایی حضور پیدا كردند تا هم به ندای رهبر معظم انقلاب لبیك گویند و هم از تصمیم سران قوا حمایت كنند زیرا این تصمیم درباره عدم وابستگی كشور به درآمدهای نفتی و باز توزیع این ثروت میان اقشار كم درآمد برای حفظ منافع ملی است.
رحیمی اظهار كرد: مردم امروز حضور پیدا كردند تا هم اهمیت برقراری امنیت را اعلام كنند و هم اینكه حمایت‌كننده از تصمیمات اتخاذ شده باشند.
استاندار فارس همچنین با اشاره به مشكلات مردم گفت: علاوه بر این‌ها مردم در این راهپیمایی حضور پیدا كردند كه نگرانی خود را هم مطرح كنند تا مشكلات آنان برطرف شود.

انتهای پیام
captcha