حفظ ارزش‌ها و لزوم رفع مشكلات؛ پیام حضور مردم شیراز در راهپیمایی
کد خبر: 3858592
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

حفظ ارزش‌ها و لزوم رفع مشكلات؛ پیام حضور مردم شیراز در راهپیمایی

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به حضور گسترده مردم شیراز در راهپیمایی برائت از اشرار، پیام این حضور را حفظ ارزش‌ها و لزوم اهتمام مسئولان برای رفع مشكلات آنان دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 30 آبان‌ماه در حاشیه راهپیمایی مردم شیراز در برائت از اشرار گفت: مردم ارزش‌ها را بیش از هر چیزی بها داده و حفظ می‌كنند.
وی افزود: البته این به معنای آن نیست كه بخواهند بگوید ما نسبت به نوع كارهایی كه انجام می‌شود در مجال عملیات و اجرا هیچ بحثی نداریم.
آیت‌الله دژكام ادامه داد: همان‌طور كه مقام معظم رهبری اخیراً فرمودند مردم ‌همان‌طور كه پای اصل انقلابشان ایستاده‌اند، مسئولان هم باید تلاش كنند تا مشكلات آنان را رفع كنند تا مردم بتوانند با اطمنیان خاطر و آرامش كارهای زندگی خود را انجام دهند.
امام جمعه شیراز، پیام این راهپیمایی باشكوه را همین دو نكته حفظ ارزش‌ها و لزوم اهتمام مسئولان برای رفع مشكلات دانست و ابراز امیدواری كرد: دشمنان متوجه شوند كه ما از انقلابی كه در همین استان 15 هزار شهید برای آن داده شده است، دست بر نمی‌داریم و از سوی دیگر هم مسئولان در كشور بدانند وظیفه خطیری بر عهده آنان است و باید تلاش كنند تا مسائل مردم حل شود.

انتهای پیام
captcha