دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار فارس از مردم برای حضور در راهپیمایی محكومیت اشرار
کد خبر: 3858509
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار فارس از مردم برای حضور در راهپیمایی محكومیت اشرار

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار این استان طی پیام مشتركی اقشار مختلف مردم را برای حضور در راهپیمایی محكومیت اقدامات اشرار و آشوبگران در شیراز دعوت كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس بیانیه مشتركی را برای دعوت اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی محكومیت اقدامات اشرار در شیراز صادر كردند.
در این بیانیه آمده است:
بسم الله القاسم الجبارین
«وَ سَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»
مردم بصیر و ولایت‌مدار استان فارس!
سلام علیکم
دشمنان قسم خورده اسلام به سرکردگی آمریکای جنایتکار و سلفِ ناخلفِ اَبتر او در منطقه، این بار درخواست‌های مردمی در خصوص طرح مدیریت سوخت(بنزین) را دستاویزی برای ایجاد ناامنی، تخریب اموال عمومی و مراکز خدمات‌رسانی به مردم شیراز و برخی شهرهای بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.
مردم ولایتمدار استان فارس
هر چند که داعشی‌های وارداتی به کمک برخی افراد جاهل و عربده‌کش داخلی و بی‌تفاوتی بعضی از ناآگاهان توانسته‌اند با برنامه‌ریزی‌های قبلیِ سردمداران دولت‌های فاسد غربی و آتش تهیه ناشی از پول‌های کثیف برخی دول مرتجع منطقه، جنایاتی را انجام دهند، لیکن به‌فرمایش گهربار قرآن کریم که فرموده است«وَ مَكَرُوا وَ مَكَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیرُ الْماكِرِینَ»این بار نیز تیر آن‌ها به سنگ خورده و به چنگال قوای امنیتی، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و اطلاعات گرفتار گشته‌اند.
اهالی فهیم سومین حرم اهل بیت علیهم‌السلام
اینجانبان ضمن اعلام و ابراز انزجار از اقدامات خبیثانه این گروه آشوبگر و مخل امنیت عمومی، از جمیع اهالی محترم و مردم خداشناس شیراز دعوت می‌نمائیم که با حضور خود در راهپیمایی روز پنج‌شنبه، 30/8/98 و با مشت‌های گره کرده خود بار دیگر محاربان و مفسدین فی الارض و اربابان سفّاک آنان را به خاک مذلت نشانده و امنیت ملی و اقتدار جمهوری اسلامی را یک‌صدا فریاد بکشیم «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ ینْصُرْكُمْ وَ یثَبِّتْ أَقْدامَكُمْ» والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته.

انتهای پیام
captcha