فردا؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «پندار» در فارس
کد خبر: 3858494
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

فردا؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «پندار» در فارس

گروه اجتماعی ـ مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری پانزدهمین جشنواره فعالیت‌های برتر علمی دانشجویان این استان با عنوان «پندار» خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 30 آبان‌ماه جاری مهلت ارسال آثار به این جشنواره را دارند.

به گزارش ایكنا از فارس، سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز، 29 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری پانزدهمین جشنواره فعالیت‌های برتر علمی دانشجویان فارس با عنوان «پندار» خبر داد و گفت: رویکرد اصلی جشنواره امسال ایده‌های دانشجویی برای حل مسائل بومی استان فارس است.
وی با بیان اینکه جشنواره پندار در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، افزود: دانشجویان شرکت‌کننده در این رویداد علمی در قالب مقاله، پایان‌نامه، اختراع، تألیف کتاب و طرح ایده از منظر علمی به مسائل استان خواهند پرداخت.
یوسفی، نام جشنواره پندار را برگرفته از پژوهش، نوآوری، دانش، اختراعات و رتبه علمی عنوان کرد و افزود: این جشنواره در محورهای علوم انسانی، کشاورزی، صنعت، سلامت، هنر و فنی و مهندسی برگزار خواهد شد.
وی گفت: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره تا 30 آبان‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره در ناحیه بسیج دانشجویی فارس، مدیریت دانش و پژوهش تحویل دهند.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه در مدیریت دانش و پژوهش این ناحیه قرارگاه شهید طهرانی مقدم با هدف شناسایی، هدایت و حمایت از مراکز تحقیقاتی دانشجویی فعال شده است، گفت: تقویت بنیه علمی دانشجویان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در دستور کار ناحیه بسیج دانشجویی قرار دارد.
یوسفی، آماده‌سازی دانشجویان انقلابی برای نقش‌آفرینی و قبول مسئولیت‌های آینده نظام اسلامی را از مأموریت‌های این ناحیه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بسیاری از دانشجویان بسیجی استان در زمینه‌های علمی نیز پیشرو هستند و این موضوع زمینه واگذاری امور به افراد متعهد و متخصص را فراهم می‌كند.

انتهای پیام
captcha