توطئه‌های دشمنان در اغتشاشات با هوشیاری مردم خنثی شد
کد خبر: 3858472
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

توطئه‌های دشمنان در اغتشاشات با هوشیاری مردم خنثی شد

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی فارس، هوشیاری مردم بصیر را عاملی مؤثر در خنثی‌شدن توطئه دشمنان در اغتشاشات اخیر دانست و از مردم قدردانی کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس امروز، 29 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: اخلال در نظم و امنیت و تخریب اموال عمومی مردم از مصادیق بارز جرم است و پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد تا عده‌ای با اقدامات خود باعث سلب آرامش و آسایش مردم شوند.

وی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی خوب و مطلوب مردم بصیر و ولایت‌مدار استان فارس و به ویژه شهر شیراز با خادمان خود در انتظامی استان، گفت: مردم فهیم به سرعت صف خود را از اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت جدا کردند و نشان دادند که همواره حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد، افزود: همچنین لازم است تا از همه اقدامات ارزشمند و تعامل و همکاری اعضای شورای تأمین، مسئولان دخیل در این موضوع، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی قدردانی و تشکر کنم.

حبیبی با تأكید بر اینكه نیروی انتظامی در کنار مردم و حافظ امنیت آنان است، گفت: امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی بوده و پلیس به هیچ وجه اجازه اخلال و ناامنی را به اشرارو فرصت طلبان نمی‌دهد.

انتهای پیام
captcha