حضور گسترده قرآنیان فارس در راهپیمایی محكومیت جنایات اشرار
کد خبر: 3858453
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

حضور گسترده قرآنیان فارس در راهپیمایی محكومیت جنایات اشرار

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس اعلام كرد كه قرآنیان این استان حضور گسترده‌ای را در راهپیمایی محكومیت جنایات اشرار و هتاكان به ساحت قرآن كریم خواهند شد.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی بروز اغتشاشات از سوی اشرار و آشوبگران و هتك حرمت قرآن كریم از سوی اشرار راهپیمایی محكومیت این جنایات در شیراز برگزار خواهد شد كه در این راستا قرآنیان فارس هم بر حضور در این راهپیمایی تأكید كردند.

محمدحسین اسلامی،‌ مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا ضمن محكومیت جنایات اشرار و آشوبگران در اغتشاشات اخیر تأكید كرد كه به یاری خدا قرآنیان فارس حضور گسترده‌ای در این راهپیمایی خواهند داشت.

وی با بیان اینكه هتك حرمت كتاب آسمانی مسلمانان با هیچ دین و مسلكی سازگار نیست، گفت: صف مردم از صف آشوبگران و اشرار كاملاً جداست و این را به یاری خدا در راهپیمایی فردا مشاهده خواهیم كرد.

بنا بر این گزارش، در این راستا بیانیه‌ای نیز از سوی اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس صادر شده كه در آن آمده است:

«من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله(صلی‌الله علیه وآله) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی (صلوات‌الله و سلامه علیهما) می‌باشند و اسلام باید افتخار کند که چنین فرزندانی تربیت كرده و ما همه  مفتخریم که در چنین عصری در پیشگاه چنین ملتی می‌باشیم».

فرازی از وصیت‌نامه بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)

امت بصیر وانقلابی استان فارس

ان‌شاءالله این بار هم به لطف الهی، بصیرت امام و امت و تلاش نیروهای امنیتی ترقه‌بازی‌های دشمنان میهن عزیزمان به پایان می‌رسد و روسیاهی آن به زغال می‌ماند.

ضمن اعلام حضور پر خروش اعضای مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان فارس در کنار مردم شهیدپرور در راهپیمایی روز پنج‌شنبه، 30 آبان‌ماه و محکوم کردن جنایت اوباش گران در توهین به ساحت مقدس قرآن کریم، از همه مردم عزیز جهت شرکت در این راهپیمایی دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha