شورای عالی قرآن لرستان هتک حرمت به قرآن را محکوم کرد
کد خبر: 3858416
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

شورای عالی قرآن لرستان هتک حرمت به قرآن را محکوم کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نماینده شورای عالی قرآن لرستان اظهار کرد: هتک حرمت و سوزاندن صفحات قرآن توسط آشوبگران و بر هم زنندگان امنیت عمومی کاری غیردینی و محکوم است.

گوعزت‌الله گوشه‌ای، نماینده شورای عالی قرآن لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، در رابطه‌ با هتک حرمت ساحت مقدس قرآن که طی آشوب‌های اخیر و توسط آشوبگران اتفاق افتاد، به مسائل ایجاد شده طی روزهای اخیر در اعتراض به افزایش قیمت سوخت اشاره و اظهار کرد: اعتراض مردم یک امر منطقی و به‌حق است اما اغتشاش کار مردم نیست.

وی با ذکر این مطلب که برخی آشوبگران در فضای اعتراض مردم اقدام به سوزاندن بانک‌ها، پمپ بنزین یا تخریب اموال عمومی کردند، بیان کرد: این‌گونه اقدامات با مدیریت نفوذی‌ها و افراد ضد انقلاب انجام شد.

گوشه‌ای با محکومیت هتک حرمت به قرآن توسط آشوبگران و بر هم زنندگان نظم و امنیت، گفت: این عمل ضد دینی و ضد ارزشی توسط افرادی انجام شد که اعتقاد به دین و مذهب ندارند.

این پیشکسوت قرآنی استان با یادآوری این مطلب که جامعه قرآنی استان لرستان همواره در تمام صحنه‌های انقلاب در کنار مردم بوده است و از منافع و اعتراضات منطقی مردمی حمایت می‌کند، ادامه داد: جامعه قرآنی استان لرستان اقدام بی‌شرمانه ضدانقلاب و نفوذی‌ها در سوختن صفحات قرآن توسط آشوبگران را محکوم می‌کند.

یادآور می‏‌شود، طی روزهای گذشته، جمعی‌از آشوبگران با حمله به مصلای نماز جمعه شهرستان قدس در غرب استان تهران، این مکان را تخریب کرده و بخش‌هایی از آن را به آتش کشیدند. این افراد در اقدامی بی‌سابقه، با جمع کردن قرآن‌های موجود در قفسه‌های مصلی در یک نقطه، آن‌ها را به آتش کشیده و حرمت کتاب الهی را شکستند که در این راستا سازمان دارالقرآن‌‌‌الکریم کشور با انتشار بیانیه‌ای فتنه اخیر و اهانت به ساحت مقدس قرآن‌کریم را محکوم کرد.

انتهای پیام
captcha