آغاز به كار چهارمین همایش بین‌المللی «سیره نبوی در طب»
کد خبر: 3858185
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
در شیراز؛

آغاز به كار چهارمین همایش بین‌المللی «سیره نبوی در طب»

گروه اجتماعی ـ چهارمین همایش بین‌المللی «سیره نبوی در طب» با حضور اندیشمندان نقاط مختلف دنیا از امشب در شیراز آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، رئیس همایش بین‌المللی «سیره نبوی در طب» در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، چهارمین همایش بین‌المللی «سیره نبوی» در طب از امشب، 28 آبان‌ماه در شیراز آغاز به كار می‌كند، گفت: مراسم افتتاحیه این همایش از ساعت 18 در مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشكی شیراز برگزار خواهد شد.
وی افزود:‌ در این مراسم بعد از تلاوت آیات وحی و پخش سرود جمهوری، رئیس همایش به سخنرانی و خیرمقدم به میهمانان این همایش خواهد پرداخت.
محمودی با بیان اینكه این همایش با حضور اندیشمندان نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود، گفت: قرائت پیام آیات عظام مكارم شیرازی، جوادی آملی و همچنین وزیر بهداشت از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران فارس ادامه داد: در ادامه آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به سخنرانی خواهد پرداخت.
وی، پایان‌بخش برنامه‌های امشب را اعطای جایزه مرحوم آیت‌الله حائری به افراد برگزیده اعلام كرد و گفت: در این بخش از یك نفر از اساتید دانشگاه، یك نفر از حوزه‌های علمیه و 5 نفر از دانشجویان تجلیل خواهد شد.
محمودی در ادامه سخنان خود با بیان اینكه نشست‌های علمی این همایش از فردا آغاز می‌شوند، گفت:‌ نشست‌های علمی چهارمین همایش بین‌المللی «سیره نبوی در طب» طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری و در قالب 12 پنل برپا خواهند شد.
رئیس همایش بین‌المللی «سیره نبوی در طب» یادآور شد:‌ در نشست‌های علمی اساتید شاخص و برجسته‌ای نظیر كویین از آمریكا، گلشنی، جاجرمی، زاهد، حجت‌الاسلام والمسلمین پیروزمند، حجت‌الاسلام والمسلمین رحمان ستایش و غیره به ارائه مقاله و سخنرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha