مطالبات مردم از مجاری قانونی پیگیری شود
کد خبر: 3858065
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

مطالبات مردم از مجاری قانونی پیگیری شود

گروه اجتماعی- نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به دنبال مطالباتی هستند که باید به آنها پاسخ داد، عنوان کرد: در این زمینه نیاز است که مطالبات از مجاری قانونی پیگیری شود.

مطالبات مردم از مجاری قانونی پیگیری شود

محمد جوادکولیوند، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره تخریب اموال عمومی و آسیب‌رسانی به برخی دستگاه‌های دولتی توسط عده‌ای از آشوبگران طی چند روز گذشته، اظهار کرد: تخریب بانک‌ها و آسیب‌رسانی به اموال عمومی توسط عده‌ای در استان البرز به صورت هدفمند اجرا شد.
وی افزود: آشوبگران و عناصر ایجاد ناامنی در استان البرز با برنامه‌ریزی که انجام داده بودند به سه نقطه بانک‌ها،شبکه مخابراتی و ارزاق عمومی حمله کردند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه آشوبگران آسیب‌رسانی به شهرداری‌ها را به خاطر اخلال در روند فعالیت و توقف کار این نهاد کلید زدند، گفت: وقتی شبکه مخابراتی و بانکی تعطیل شود مردم پول نقد ندارند و نمی‌توانند ارزاق عمومی بخرند و در جامعه هرج و مرج ایجاد می‌شود.
کولیوند با بیان اینکه این اقدامات کاملا هدایت‌شده بوده است،تصریح کرد: این افراد به دنبال ایجاد یک جو ناامنی غالب بودند که این فضا با هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شد.
وی با بیان اینکه غارتگران علاوه بر آتش زدن بانک‌ها به اموال برخی از شهروندان هم آسیب زدند، تصریح کرد:این دستگیری‌ها نشان می‌دهد که این افراد هدفمند حرکت کردند و به دنبال سوار شدن بر موج نا آرامی‌ها بودند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه این تخریب‌ها به هیچ وجه کار مردم نیست، گفت: قطعا این افراد که اقدام به تخریب اموال عمومی و اماکن اقتصادی کردند آموزش دیده و دنبال ایجاد بدبینی مردم به نظام هستند.
وی با بیان اینکه مردم به دنبال مطالباتی هستند که باید به آنها پاسخ داد، عنوان کرد: در این زمینه نیاز است که مطالبات از مجاری قانونی پیگیری شود.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان البرز در کنار نیروی‌های نظامی و انتظامی عملکرد خوبی برای جلوگیری از آسیب‌رسانی به اموال عمومی و بانک‌ها داشتند،عنوان کرد: از همراهی و وحدت اداره کل اطلاعات استان البرز، سازمان اطلاعات سپاه البرز و نیروی انتظامی و بسیج که حول محور شورای تامین به ریاست استاندار البرز در شناسایی و دستگیری عوامل ایجاد ناامنی تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام
captcha