امنیت مردم خط قرمز پلیس است
کد خبر: 3857771
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸

امنیت مردم خط قرمز پلیس است

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی فارس با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: نیروی انتظامی با بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌کند.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس عصر امروز، 26 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: در پی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، اعتراضاتی از سوی برخی از مردم انجام شد.

وی ادامه داد: در این شرایط عناصری با هدایت معاندان خارج از کشور اقدام به سوءاستفاده از مطالبات مردم کرده و با برهم زدن نظم و امنیت عمومی و با رفتارهای تخریب گرایانه نسبت به اموال عمومی آسیب رساندند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ایراد خسارت‌های جانی و مالی و رعب و وحشت در جامعه باعث خوشحالی دشمنان این مرز و بوم می‌شود، افزود: نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود با اینگونه تحرکات  به طور قانونی و قاطع برخورد خواهد کرد چرا که امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

حبیبی با تأکید بر اینکه مردم صف خود را از اراذل و اوباش و معاندان جدا کنند، گفت: انتظار می‌رود مردم عزیز با هوشیاری و درایت خود ضمن طرد کردن عناصر فرصت‌طلب، پلیس را در برقراری نظم و آرامش عمومی یاری کنند.

 

انتهای پیام
captcha