از فعالیت 12 خانه قرآنی تا ارائه آموزش‌های غیرحضوری در وزارت دفاع
کد خبر: 3857730
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
در سطح استان فارس صورت می‌گیرد؛

از فعالیت 12 خانه قرآنی تا ارائه آموزش‌های غیرحضوری در وزارت دفاع

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جنوب کشور در تشریح فعالیت‌های قرآنی این وزارتخانه در استان فارس از فعالیت 12 خانه قرآنی، مدارس قرآنی و همچنین ارائه آموزش‌های غیرحضوری خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نماینده، ارشد عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جنوب کشور در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این وزارتخانه در استان فارس گفت:  به‌منظور نشر و گسترش فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه و همچنین ایجاد انس و الفت کارکنان با آموزه‌های قرآن کریم در طول سال برنامه‌های متنوع قرآنی در دو بخش کارکنان و خانواده‌ها اجرا می‌شود.

وی از فعالیت 12 خانه قرآنی در شهرک‌های مسکونی وزارت دفاع در شیراز خبر داد و گفت: این خانه‌های قرآنی در شهرک‌های مسکونی احمدبن موسی(ع) و امام رضا(ع) قرار دارند و در آنجا فعالیت‌های قرآنی متنوعی در طول سال اجرا می‌شوند.

نماینده اظهار کرد: همچنین مدرسه تخصصی قرآنی در شهرک‌های مسکونی وزارت دفاع نیز مستقر هستند که در آن‌ها کلاس‌های قرآنی برای همسران و فرزندان برپا می‌شود.

مسئول عقیدتی ـ سیاسی صنایع الکترونیک ایران با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی به‌صورت مستمر در طول سال اجرا می‌شوند، گفت: این مسئله باعث شده که فعالیت‌های قرآنی میان کارنان و خانواده‌ها گسترش پیدا کنند به‌طوری که شاهد افزایش میزان استقبال از مسابقات قرآنی در سال جاری بوده‌ایم.

وی بیان کرد: علاوه بر اینها به صورت غیرحضوری نیز در رشته‌های مختلف به خصوص حفظ و مفاهیم قرآن آموزش‌ها ارائه می‌شوند تا کسانی که امکان حضور در کلاس‌ها ندارند، بتوانند از این بخش استفاده کنند.

 

انتهای پیام
captcha