مشارکت ۱۲ هزار نفری خانواده‌های وزارت دفاع در مسابقات قرآن
کد خبر: 3857292
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

مشارکت ۱۲ هزار نفری خانواده‌های وزارت دفاع در مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل امور قرآن و عترت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از مشارکت قریب ۱۲ هزار نفر از خانواده‌های کارکنان شاغل و بازنشسته این وزارتخانه در یازدهمین دوره مسابقات قرآن خبر داد.

حسن فراهانی، مدیركل امور قرآن و عترت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان این وزارتخانه گفت:‌ در مرحله مقدماتی این مسابقات در سال جاری قریب 12 هزار نفر از سراسر كشور مشاركت كردند.

وی با بیان اینكه از این تعداد 5 هزار نفر به مرحله منطقه‌ای راه یافتند، افزود:‌ مسابقات مرحله مقدماتی طی دو ماه گذشته یعنی شهریورماه در سطح ادارات و رده‌های وزارت دفاع در سراسر كشور برگزار شد.

فراهانی اظهار كرد: مسابقات مرحله منطقه‌ای نیز طی آبان و آذرماه سال جاری در 10 منطقه كشور برگزار شده و می‌شود كه استان فارس میزبان استان‌های بوشهر، هرمزگان، كهگیلویه و بویراحمد است كه این مسابقات امروز، 24 آبان‌ماه به میزبانی صنایع الكترونیك شیراز در حال برگزاری است.

مدیركل امور قرآن و عترت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینكه مسابقات مرحله منطقه‌ای در 10 استان كشور اجرا می‌شود، گفت: شهرهایی نظیر مشهد، تهران، تبریز، ساری، كرمانشاه، شیراز و غیره میزبان مسابقات مرحله منطقه‌ای این دوره از مسابقات هستند.

وی با بیان اینكه مسابقات خانواده‌های كاركنان مرحله كشوری ندارد و تنها تا مرحله منطقه‌ای به‌صورت دو سالانه برگزار می‌شود، به مسابقات كاركنان وزارت دفاع اشاره كرد و گفت: این مسابقات نیز به‌صورت دو سالانه برگزار می‌شود و به یاری خدا سی و چهارمین دوره مسابقات كاركنان وزارت دفاع در سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha