مردم فارس به یاری بیماران نیازمند خون بشتابند
کد خبر: 3857200
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

مردم فارس به یاری بیماران نیازمند خون بشتابند

گروه اجتماعی ـ رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز با اشاره به وضعیت بحرانی ذخیره‌های خونی در استان فارس و تهدید جان بیماران نیازمند خون، از عامه مردم دعوت كرد تا به یاری این بیماران بشتابند.

به گزارش ایكنا از فارس، علی بهادر، دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 23 آبان‌ماه در حاشیه حضور در ساختمان شماره 2 سازمان انتقال خون و اهدای خون به بیماران استان فارس با بیان اینكه وضعیت ذخیره‌های خون در استان بحرانی است و جان بیماران نیازمند خون در تهدید است، از تمام مردم خواست تا به یاری این بیماران بشتابند و با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون در این امر خداپسندانه مشاركت كنند.
وی با اشاره به حجم بالای مراجعه بیماران به مراکز درمانی شیراز و مشکلات جدی بیمارستان‌ها برای انجام جراحی‌های اورژانسی و موارد نیازمند به خون، بر ضرورت مشارکت خودجوش تمامی افراد واجد شرایط اهدای خون در این حرکت نیک‌اندیشانه تأکید کرد.
بهادر ضمن اهدای خون به بیماران با همراهی اعضای هیات رئیسه دانشگاه، از پیش‌بینی امکانات کافی و شیوه‌های خونگیری مناسب در سازمان انتقال خون فارس تقدیر کرد.
یادآور می‌شود، اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز امروز با مراجعه به پایگاه انتقال خون و اهدای خون، در این اقدام انسان دوستانه سهیم شدند.

انتهای پیام
captcha