برپایی جشن ولادت پیامبر(ص) در تیپ 37 زرهی/ سربازان نمونه اهل سنت تجلیل شدند
کد خبر: 3857197
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

برپایی جشن ولادت پیامبر(ص) در تیپ 37 زرهی/ سربازان نمونه اهل سنت تجلیل شدند

گروه اجتماعی ـ در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و همچنین ولادت امام جعفر صادق(ع) مراسم جشنی در تیپ 37 زرهی برگزار شد كه در آن از سربازان نمونه اهل سنت نیز به‌مناسبت ایام هفته وحدت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن 17 ربیع‌الاول، سالروز میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، میلاد با سعادت ششمین خورشید تابناک آسمان امامت و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت مراسم جشن با شکوهی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) تیپ 37 زرهی برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام شهباز فضلی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 زرهی گفت: حضرت محمد(ص) الگو و اسوه حسنه هستند و کرامات، اخلاق و سیره نبی مکرم اسلام باید سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی ما قرار بگیرد.
وی گفت: خداوند متعال در قرآن برای پیامبر اکرم(ص) ویژگی‌هایی را برشمرده‌اند از جمله مردم‌داری و مردمی بودن پیامبر(ص) و اینکه پیامبر از جنس مردم و برخاسته از میان مردم است.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام احمد کشتکار، از اساتید مرکز آموزش علوم و فنون نیروی زمینی ارتش طی سخنانی با تبریک به مناسبت این ایام و اشاره به هفته وحدت گفت: خداوند رسولانش را فرستاد که شبانه‌روز کار کنند و مردم را به حرکت و جنب و جوش درآورند تا اینکه مردم را به سرافرازی برسانند چرا که اگر مردم حرکت و فعالیت نداشته باشند به جایی نمی‌رسد و اگر کسی با خدا باشد، خداوند نیز دست او را می گیرد.
وی در ادامه در خصوص هدف از برگزاری جشن میلاد ائمه اطهار گفت: این برنامه‌ها و مراسم به این خاطر است که ما حرکتی داشته باشیم در زندگیمان و اگر در زندگی دچار اشتباه و لغزش شده‌ایم جبران کنیم چرا که این حرکت‌ها به ما هویت و شخصیت می‌دهد.
كشتكار بیان كرد: نبی مکرم اسلام(ص) به‌عنوان خاتم النبیین مبعوث شدند تا فضایل اخلاقی را در جامعه‌ای که در آن تفاخر، غرور، نیرنگ، حیله و زنده به گور کردن دختران در آن رواج پیدا کرده بود تحقق بخشند و تحولی اساسی در زمینه اخلاق ایجاد كنند.
در ادامه این مراسم حاج صمد توکلی مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به‌مناسبت این ایام به مولودی‌خوانی و مداحی پرداخت.
تجلیل از سربازان وظیفه نمونه اهل سنت به‌مناسبت هفته وحدت، تجلیل از نفرات برتر و فعالین امر کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب، برگزاری مسابقه فرهنگی و اهدای جایزه، اجرای چند آهنگ شاد توسط گروه رزم نواز تیپ 37 زرهی، اجرای یک سرود به‌مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و پذیرایی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha