تکریم شهدای بسیج شیراز/ در 40 سالگی انقلاب توجه بیشتری به مسیر شهدا داشته باشیم
کد خبر: 3857047
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

تکریم شهدای بسیج شیراز/ در 40 سالگی انقلاب توجه بیشتری به مسیر شهدا داشته باشیم

گروه اجتماعی ــ مراسم بزرگداشت شهدای بسیج شیراز و شهید «علی شفاف» نخستین شهید بسیجی شیراز در دوران دفاع مقدس آغاز شد.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ایام هفته وحدت، مراسم بزرگداشت شهدای بسیج شیراز و شهید «علی شفاف»، نخستین شهید بسیجی شیراز در دوران دفاع مقدس دقایقی پیش در محل کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس آغاز شد.
موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: شهدای بسیجی کسانی بودند که مانند دیگر شهدا در مقطعی از تاریخ انقلاب برای دفاع از کیان اسلام و تمامیت ارضی نظام در صحنه دفاع حاضر شدند و البته ماندگار شدند اما متأسفانه ما گاهی از یاد شهدا غفلت می‌کنیم که این خانواده‌های شهدا هستند که در این غفلت‌ها به ما تلنگر می‌زنند.
وی تأکید کرد: امروز جایگاه امنیت و عزت و افتخاری که در این مملکت و در جهان اسلام داریم، قطعاً مرهون خون شهدای ماست که شهدای بسیجی سرآمد این شهدا هستند.
زارعی بیان کرد: بسیج در 40 سالگی انقلاب و گام دوم قطعاً باید توجه بیشتری به مسیری که شهدا انتخاب کردند داشته باشیم، شهدایی که درس و زندگی و کار و تلاش را رها کردند و در جبهه دفاع از اسلام حاضر شدند.
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با تأکید بر اینکه امروز نباید از عرصه دفاع غافل شویم، گفت: شهدا زنده‌اند و نشانه زنده بودن این است که قوه جاذبه داشته و اثرگذار باشیم که این جمعیت گسترده حاضر در این جلسه همگی به عشق شهدا آمده‌اند.
وی در پایان با یادآوری اینکه این یادواره به درخواست خانواده شهید شفاف برگزار شده است که باید از ایشان عذرخواهی کنیم، گفت: به این بهانه یاد تمام شهدای بسیجی را گرامی می‌داریم.
یادآور می‌شود، در این برنامه سردار باقرزاده، رئیس کمیته مفقودین ستادکل نیروهای مسلح سخنرانی خواهد کرد و در ادامه برنامه‌هایی نظیر اجرای سرود و تواشیح، روایتگری زندگی شهید شفاف و روایتگری مرشد میرزاعلی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha