ثبت‌نام كاندیداهای انتخابات از 10 تا 16 آذرماه صورت می‌گیرد
کد خبر: 3857003
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

ثبت‌نام كاندیداهای انتخابات از 10 تا 16 آذرماه صورت می‌گیرد

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس ستاد انتخابات استان فارس زمان ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی را در سال جاری روزهای 10 تا 16 آذرماه اعلام كرد و گفت: متقاضیان به‌مدت 7 روز مهلت ثبت‌نام دارند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سیداحمد احمدی‌زاده، رئیس ستاد انتخابات استان فارس امروز، 22 آبان‌ماه با بیان اینكه از روز دهم آذر دستور شروع انتخابات صادر خواهد شد، گفت: ثبت‌نام از کاندیداها تا پایان وقت اداری روز شنبه، شانزدهم آذر ۹۸ به مدت ۷ روز انجام می‌شود.
وی افزود: فرمانداری‌ها و مراکز حوزه انتخابیه آمادگی لازم ایجاد و کمیته‌های ستاد انتخابات استان نیز با فوریت بررسی‌های لازم انجام و در صورت مورد یا اشکال نسبت به رفع آن اقدام كنند.
احمدی‌زاده از کاندیداهای احتمالی در خواست کرد ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند و با دستور شروع انتخابات نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند و ادامه داد: مدارک لازم برای ثبت نام و شرایط را در اطلاعیه شماره دو ستاد انتخابات کشوراعلام شده است که توسط کمیته‌های اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان به اطلاع نامزدها از طریق صدا و سیمای مرکز استان، جراید و سایت‌ها و فرمانداری ها خواهد رسید.
رئیس ستاد انتخابات استان فارس همچنین به انتخاب هیئت‌های اجرایی در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با دستور شروع انتخابات با حضور افراد فهیم و با تجربه، بی طرف در هیئت‌های اجرایی شاهد انتخاباتی با مشارکت حداکثری و شور و نشاط خواهیم بود.
وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات از جمله ماموریت‌های مهم وزارت کشور محسوب می‌شود، گفت: فرمانداران و بخشداران در اجرای قانون انتخابات با تعامل منطقی با هیئت‌های نظارت بر انتخابات زمینه رقابت برای مشارکت حداکثری و دفاع از حقوق همه کاندیداهای حوزه مربوطه فراهم آورند.

انتهای پیام
captcha