شیراز؛ میزبان سی‌وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان
کد خبر: 3856951
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

شیراز؛ میزبان سی‌وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم اختتامیه و رقابت‌های بخش آوایی سی‌وچهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور طی روز‌های ۱۲ تا ۱۴ آذرماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، سی‌وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان كشور در بخش آوایی، معارفی، هنری، ادبی و پژوهش و فناوری در دانشگاه‌های مختلف كشورمان در سال جاری اجرا شد.

مرحله كشوری رشته‌های آوایی و همچنین مراسم اختتامیه تمام بخش‌های مختلف این جشنواره بناست كه طی روزهای 12 تا 14 آذرماه امسال به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شود.

حمید كریمی، رئیس كمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سی‌وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در این رابطه به خبرنگار ایكنا گفت: این جشنواره با حضور 440 نفر از برگزیدگان قرآنی دانشگاه‌های مختلف كشورمان برگزار خواهد شد.

وی مكان برگزاری این مسابقات را دانشگاه آزاد اسلامی شیراز اعلام كرد و گفت: در روز ۱۲ آذرماه و همزمان با افتتاحیه مراسم، از منتخبان بخش کتبی و هنری جشنواره ملی، شامل نفرات برتر بخش هنری، پژوهشی، ادبی و بخش کتبی تجلیل خواهد شد.

كریمی گفت: مسابقات بخش آوایی طی روزهای 12 و 13 آذرماه در رشته‌های قرائت تحقیق، ‌ترتیل، حفظ کل قرآن کریم، ‌حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء، دعا و مناجات‌خوانی، اذان و تواشیح و همخوانی‌ قرآن برگزار خواهد شد.

وی بیان كرد: در روز ۱۴ آذرماه نیز مراسمی با عنوان اختتامیه سی ‌و چهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور در حرم حضرت شاهچراغ(ع) با حضور مدیران ارشد همه دستگاه‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

رئیس كمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان همچنین گفت: روز گذشته نیز مسابقات بخش معارفی این جشنواره برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha