«دولت قرآن» از امشب آغاز به كار می‌كند
کد خبر: 3856904
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
در شیراز؛

«دولت قرآن» از امشب آغاز به كار می‌كند

گروه فرهنگی ــ همایش ملی «دولت قرآن» به‌منظور بررسی و تبیین رابطه حافظ با قرآن به‌مدت دو روز از امشب، ۲۲ آبان در شیراز آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم افتتاحیه همایش ملی «دولت قرآن» با حضور حافظ‌ شناسان و اندیشمندان برجسته كشورمان امشب، 22 آبان‌ماه در تالار كتابخانه و اسناد ملی استان فارس برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت 19 آغاز شده و تا ساعت 21 ادامه خواهد داشت و در آن ابتدا منصور طبیعی، دبیر همایش نخستین همایش ملی «دولت قرآن» و رئیس بنیاد فارس‌شناسی استان فارس به سخنرانی خواهد پرداخت.

سخنرانی‌ آیت‌الله‌ لطف‌الله دژكام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و همچنین عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

در ادامه این مراسم اسماعیل منصوری لاریجانی، از اساتید دانشگاه به سخنرانی پیرامون مبحث «جایگاه عشق در نگاه حافظ» خواهد پرداخت.

سخنرانی‌های علمی این همایش دو روزه فردا، 23 آبان‌ماه در همان سالن كتابخانه اسناد ملی فارس از ساعت 8 صبح و در سه نشست برگزار خواهند شد.

یادآور می‌شود، همایش ملی «دولت قرآن» با همكاری نهادهای مختلفی نظیر بنیاد فارس‌شناسی، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس، اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس، دانشگاه شیراز، شهرداری شیراز، اداره‌كل میراث فرهنگی فارس، آموزش و پرورش،‌ صدا و سیمای فارس، انجمن عرفان اسلامی و كتابخانه اسناد ملی فارس به‌منظور تبیین رابطه حافظ با قرآن برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha