شیراز؛ میزبان مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان وزارت دفاع منطقه جنوب كشور
کد خبر: 3856605
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

شیراز؛ میزبان مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان وزارت دفاع منطقه جنوب كشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ یازدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جنوب كشور به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، یازدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان شاغل و بازنشسته وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جنوب كشور به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.
این مسابقات با رقابت 300 نفر از برترین‌های قرآنی مسابقات قرآن كاركنان وزارت دفاع استان‌های فارس، بوشهر، كهگیلویه و بویراحمد، كرمان و هرمزگان برگزار می‌شود.
مسابقات مذكور از ساعت 7 صبح تا 16:30 روز جمعه، 24 آبان‌ماه جاری در شركت صنایع الكترونیك شیراز به میزبانی ارشد عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان فارس و جنوب كشور اجرا خواهد شد.
در این دوره از مسابقات همسران، فرزندان پسر و دختر در دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، اذان (ویژه پسران)، حفظ یك، 3، 5، 10، 15، 20 جزء و كل قرآن كریم و تفسیر نسیم حیات از جزء 11 قرآن كریم به رقابت خواهند پرداخت.
در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و به‌منظور نشر و گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد انس و الفت بین خانواده‌های كاركنان ودجا، این مسابقات به‌صورت دو سال یك بار طبق برگزار می‌شود.
مسابقات مذكور ابتدا طی آموزش در رده‌های مختلف ودجا در استان‌ها برگزار شده و نفرات برتر از طریق مسابقات داخلی انتخاب شده و به این دوره از مسابقات كه در شیراز برگزار خواهد شد، راه پیدا كرده‌اند.
نكته حائز اهمیت در برگزاری این دوره از مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آن است كه تعداد متسابقان در این دوره نسبت به دور قبل بیش از 30 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام
captcha