پیروی از سنت نبوی، وحدت و پیشرفت مسلمانان را به دنبال دارد
کد خبر: 3856403
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

پیروی از سنت نبوی، وحدت و پیشرفت مسلمانان را به دنبال دارد

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأكید بر اهمیت پیروی از سنت و سیره پیامبر مكرم اسلام(ص) گفت: اگر ما به چارچوب‌های اسلامی و سنت نبوی عمل کنیم، روابط بین خودمان مستحکم‌تر شده و وحدت ایجاد می‌شود و پیشرفت امت اسلامی نیز در گرو همین وحدت است.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با هفته وحدت، مراسم جشنی با حضور علمای شیعه و سنی استان فارس امروز، 20 آبان‌ماه در شیراز برگزار شد.
آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس در این مراسم گفت: باید تلاش کنیم با اتحاد و وحدت بیشتر بین مسلمانان جهان، خواسته‌ها و امید شیاطین که همان تفرقه و نفاق در امت اسلامی است را بیش از گذشته ناامید کنیم.
وی اضافه کرد: اگر ما به چارچوب‌های اسلامی و سنت نبوی عمل کنیم، روابط بین خودمان مستحکم‌تر شده و وحدت میان ما اینگونه ایجاد می‌شود و پیشرفت امت اسلامی نیز در گرو همین وحدت و عمل به آموزه‌های اسلامی و دینی است.
شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل تسنن شیراز نیز گفت: وحدت امت اسلامی رویا و خیال نیست بلکه اعتقاد ماست و ریشه آن قرآن و سنت رسول اکرم است.
امام جماعت مسجد رسول اکرم اهل سنت شیراز افزود: وظیفه ما مسلمانان این است که مراقب نقشه شوم و پلید دشمنان اسلام و نظام باشیم و وحدت و همدلی خود را با تمسک به قرآن و سیره نبی اکرم (ص) حفظ کنیم و تقوای الهی را در پیش گیریم.

انتهای پیام
captcha