فرهنگ‌سازی عمومی را برای استفاده از فضای مجازی تقويت كنيم
کد خبر: 3856017
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

فرهنگ‌سازی عمومی را برای استفاده از فضای مجازی تقويت كنيم

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در مواجهه با تهدیدهای فضای مجازی دو اقدام اساسی لازم است، يكی از اين اقدامات را تقويت فرهنگ‌سازی عمومی دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 19 آبان‌ماه در جلسه تودیع و معارفه رئیس پلیس فتا این استان، گفت: امروز فضای مجازی تبدیل به یک فضای حقیقی شده است و این فضا هم خطراتی را برای ما به دنبال دارد و هم امکانات جدیدی را برای رشد فردی و اجتماعی در اختیار ما قرار می‌دهد که باید با صیانت و محافظت، از آن استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه در مواجهه با تهدیدهای فضای مجازی دو اقدام اساسی لازم است، گفت: یکی آنکه فرهنگ‌سازی عمومی را تقویت کنیم و دیگر اینکه کسانی که به هر شکلی می‌خواهند در این فضا فعالیت کنند باید فرصت و تهدید آن را شناسایی کنند.
حبیبی با اشاره به اینکه باید خانواده‌ها و خصوصا نوجوانان و جوانان را به سوی استفاده صحیح از فضای مجازی هدایت کنیم، افزود: حضور هموطنان در استفاده از شبکه‌های مجازی پررنگ است که باید دقت و هوشیاری کافی در این فضا داشته باشند تا دچار آسیب نشوند.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: حضور مقتدرانه پلیس فتا در عرصه فضای مجازی با تسلط به دانش تخصصی و تجربه انتظامی لازم، انجام شده است.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم برابر حکم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ حشمت سلیمانی به‌عنوان رئیس پلیس فتا استان معرفی و از زحمات و خدمات شایسته سرهنگ حبیب‌الله رجبلی قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha