جلب رضایت حداكثری مردم؛ لازمه تحقق طرح تحول قوه قضائیه
کد خبر: 3855984
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

جلب رضایت حداكثری مردم؛ لازمه تحقق طرح تحول قوه قضائیه

گروه اجتماعی ـ رئیس كل دادگستری فارس با اشاره به اجرای طرح تحول در قوه قضائیه، لازمه این كار را جلب رضایت حداكثری مردم و انجام كار جهادی در این قوه دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس امروز، 19 آبان‌ماه در جمع اعضای شورای قضایی استان، بر کار مضاعف و جهادی همه مجموعه قضایی استان در راستای خدمت‌رسانی مطلوب قضایی تأکید كر دو گفت: مجموعه پزشکی قانونی استان فارس برای کاهش زمان اظهار نظر کمیسیون‌های تخصصی پزشکی قانونی راهکار و برنامه‌های مدون ارائه كند.
وی با بیان اینکه دسترسی به مسئولان قضایی و سازمان‌های وابسته و پاسخ‌گویی مناسب و به موقع به مراجعان باید در دستور کار روزانه مسئولان قضایی استان باشد، گفت: علاوه بر پذیرش مراجعان به‌صورت روزانه سرکشی به زیرمجموعه به‌صورت مستمر به‌خصوص در ساعات اداری و ارائه خدمت یک روز مشخص را به ملاقات‌های عمومی اختصاص دهید.
رئیس شورای قضایی استان فارس گفت: در زمانی که دشمن تلاش داشت تا مردم را از نظام و انقلاب ناامید کند پرچم عدالت‌خواهی قوه قضائیه با دست با کفایت آیت‌الله رئیسی بالا رفت و امروز به حمد الهی مردم امیدوارتر از هر زمان پشتیبان اقدامات انقلابی قوه قضائیه به‌خصوص در امر مبارزه با فساد هستند.
موسوی، لازمه تحقق اهداف و سیاست‌های کلان قوه قضائیه در دوران جدید تحول قضایی را جدیت در انجام کار و ارائه کار جهادی در همه سطوح دستگاه قضایی و جلب رضایت حداکثری مردم دانست و از اعضای شورای قضایی استان خواست تا الگوی زیر مجموعه‌های تحت مدیریت خود جهت ارائه کار جهادی و خدمت مضاعف به مردم باشند.
وی با تأکید بر همکاری همه مسئولان در اجرای مناسب طرح هر «مسجد یک حقوقدان» بر ایجاد ساز و کار نظر سنجی و بررسی بازخورد دیدارهای عمومی و میزان دسترسی مردم به مسئولان قضایی تأکید کرد و گفت: میزان و کیفیت ملاقات‌ها و پیگیری امور و به سرانجام رسیدن خواسته‌های مراجعین باید در دستور کار قرار گیرد.
این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه خدمت‌رسانی پزشکی قانونی استان از استانداردهای لازم برخوردار است، گفت: بدنه کارشناسی و متعهد این مجموعه با ید تمام توان خود را در راستای رضایتمندی مراجعه‌کنندگان صرف كنند.
وی در ادامه با حضور در محل کمیسیون های تخصصی پزشکی قانونی استان فارس از نزدیک نحوه رسیدگی به پرونده‌های مطرح در کمیسیون‌ها را مورد بررسی قرار داد و خواستار رسیدگی سریع‌تر و تعیین تکلیف پرونده‌ها در کمیسیون‌ها در راستای کاهش اطاله دادرسی شد.

انتهای پیام
captcha