اعلام برنامه‌های صدا و سیمای فارس در هفته وحدت
کد خبر: 3855962
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

اعلام برنامه‌های صدا و سیمای فارس در هفته وحدت

گروه اجتماعی ـ صدا و سیمای فارس با تولید و پخش ویژه برنامه‌های متعدد در بخش‌های صدا، سیما، واحد خبر و فضای مجازی هفته وحدت را گرامی می‌دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت، صدا و سیمای مركز فارس برنامه‌های متنوعی را در بخش‌های صدا، سیما، واحد خبر و فضای مجازی تولید و پخش خواهد كرد.
در بخش سیما برنامه‌هایی نظیر «صبح پارسی» روزهای زوج به‌مدت 60 دقیقه، «گزارش روز» در هفته وحدت، «كاشانه مهر» در 5 برنامه 60 دقیقه‌ای و «نگاه روز» به‌مدت 20 دقیقه با حضور کارشناس و اساتید، «در شهر» در طول هفته وحدت، «فارسی‌شو» در طول هفته وحدت به‌مدت 60 دقیقه و ویژه‌برنامه هفته وحدت با عنوان «برادران» در 7 برنامه 5 دقیقه‌ای از جمله برنامه‌هایی است كه طی این ایام پخش خواهند شد.
برنامه «برادران» شامل گفتار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و گفت‌وگو با خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان اهل سنت و طرح مباحث کارشناس پیرامون وحدت در قرآن و تاریخ اسلام و کالبدشکافی وحدت در منطقه گسترده و وسیع جنوب استان فارس است.
مولودی، جلوه‌های گرافیکی کامپیوتری، گزارش مردمی، گفت‌وگو با علمای شیعه و سنی، جوانان ورزشکار و هنرمند و خیرین شیعه و سنی نیز از بخش‌های این برنامه است.
همچنین «نمایش بلند» ویژه سیره حضرت رسول(ص)، «جنگ پسین دلگشا» با رویکرد موضوعات اخلاقی، «کوچه باغ ترانه» و پخش سرود و تصنیف‌های ویژه میلاد و هفته وحدت، «سایبان مهر» ویژه خانواده با موضوعات سیره پیامبر(ص) در خانواده، «مجله فارس» و ارتباط با شهرستان‌ها و پوشش برنامه‌های هم‌استانی‌های اهل تسنن، برنامه شاد و مفرح «نارنجستان» در روز میلاد حضرت رسول(ص) با بخش‌های جذاب و مفرح از ویژه برنامه‌های صدای مرکز فارس به مناسبت هفته وحدت است.
پوشش مراسم جشن حرم مطهر، پوشش مراسم‌های جشن در شهرستان‌ها، پخش گزارش‌هایی در خصوص هفته وحدت، پوشش ویژه برنامه‌های هفته وحدت، پوشش مراسم‌های اهل سنت در جنوب استان و ارتباط با شبکه‌های خبری از برنامه‌های واحد خبر مرکز فارس در هفته وحدت است.
تقطیع و انتشار ویژه برنامه‌های میلاد پیامبر(ص) در فضای مجازی، تولید و انتشار پوستر و عکس نگاشت از جشن و مولودی‌خوانی‌ها در سومین حرم اهل بیت(ع) در شیراز، تولید پادکست ویژه هفته وحدت از اقدامات واحد فضای مجازی صدا و سیمای فارس نیز است.

انتهای پیام
captcha