هفته وحدت لبیك به ندای پیامبر مهربانی‌هاست
کد خبر: 3855740
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
حبیبی:

هفته وحدت لبیك به ندای پیامبر مهربانی‌هاست

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی فارس با تأكید بر اینكه باید برای تقویت پیوند محبت و مودت میان امت اسلام تمرکز و مجدانه برنامه‌ریزی کرد، گفت: هفته وحدت در راستای تبعیت محض از دین مبین اسلام و پاسداری از ارزش‌ها، آرمان‌ها و لبیک به ندای پیامبر مهر، رحمت، مهربانی و پیامبر خوبی‌ها است.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 18 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریك فرا رسیدن هفته وحدت گفت: تردیدی نیست که هر توفیقی در سایه اتحاد و همدلی تحقق می‌یابد، بنابراین باید برای تقویت پیوند محبت و مودت میان امت اسلام تمرکز و مجدانه برنامه‌ریزی کرد و برای زندگی مسالمت‌آمیز براساس احترام متقابل و به دور از تنازع و مجادله مذهبی با هر عنوانی کوشید.
وی افزود: هفته وحدت در راستای تبعیت محض از دین مبین اسلام و پاسداری از ارزش‌ها، آرمان‌ها و لبیک به ندای پیامبر مهر، رحمت، مهربانی و پیامبر خوبی‌ها است.
حبیبی گفت: هفته‌ای که با فرامین بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام(ره) در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی شد که روحیه برادری، الفت، مهربانی و یکدلی را در جامعه تحکیم بخشیده است.
رئیس پلیس فارس تأكید كرد: پرچم‌دار وحدت در بین مسلمانان پیامبر مکرم اسلام است که در دوران جاهلیت توانستند پرچم اسلام را در جای‌جای این عرصه گیتی به اهتزاز درآورند و همه انسان‌ها را در کمال صلح و صفا، صمیمیت و اتحاد و وحدت در زیر پرچم اسلام جمع كنند.
وی در پایان ابراز امیدواری كرد كه مسلمانان جهان با تمسك به قرآن و عترت به جا مانده از رسول مهر، عطوفت و همدلی روزافزون، مسیر كمال و سعادت را با عزت و سربلندی بپیمایند.

انتهای پیام
captcha