هنجارشكنان نباید احساس آرامش كنند
کد خبر: 3855735
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

هنجارشكنان نباید احساس آرامش كنند

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی مرودشت به كاركنان ناجا توصیه كرد تا به نحوی عمل كنند كه هنجارشكنان امنیت و آرامش نداشته و عرصه را بر خود تنگ ببینند.

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی مرودشت امروز، 18 آبان‌ماه در نشست هفتگی رؤسای پلیس‌های تخصصی، معاونین، مدیران و فرماندهان کوپ این شهرستان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان افزود: در مأموریت‌ها به گونه‌ای عمل کنید که هنجارشکنان احساس امنیت و آرامش نداشته و عرصه را بر خود تنگ بدانند.
وی ادامه داد: قطعاً و یقیناً اگر مأموریت‌ها با رعایت حقوق شهروندی و اعتقاد به یاری خداوند انجام شود و در آن با خدا معامله کنید، پیروز و موفق خواهید شد.
زراعتیان، امید به خداوند را عامل اصلی ایجاد انگیزش وموفقیت در مأموریت‌ها برشمرد و گفت: مادامی که در انجام مأموریت‌ها خدا را ناظر بر اعمال خود دانسته و به نصرت خداوند ایمان داشته باشیم، یقیناً موفق وپیروز خواهیم شد.
رئیس پلیس شهرستان مرودشت، ایجاد انگیزه و مطالبه‌گری از کارکنان را دو مولفه پیشبرد وپیشرفت در برنامه‌ها عنوان کرد وبه مسئولان توصیه كرد: ضمن مطالبه‌گری از زیرمجموعه از روش‌های انگیزشی برای افزایش کارایی کارکنان استفاده کنید.

انتهای پیام
captcha